Moderadors: jordis, Andreu, cubells
dubtós ha escrit:Hola,
Com ho puc fer perque els missatges de gmail que llegeixo mitjançant el thunderbird no m'apareguin com a nous sense llegir quan entro a la pàgina del gmail.
gràcies
Toniher ha escrit:dubtós ha escrit:Hola,
Com ho puc fer perque els missatges de gmail que llegeixo mitjançant el thunderbird no m'apareguin com a nous sense llegir quan entro a la pàgina del gmail.
gràcies
Consultes el Gmail des del Thunderbird amb el protocol POP o IMAP?
dubtós ha escrit:Suposo que POP. He mirat a "Parametres del servidor " i a "tipus de servidor em surt "servidor de correu POP"
Toniher ha escrit:dubtós ha escrit:Suposo que POP. He mirat a "Parametres del servidor " i a "tipus de servidor em surt "servidor de correu POP"
No n'estic plenament segur, però pots provar de canviar l'opció del Gmail:
Reenviament i POP/IMAP
Baixada POP:
2. Quan s'accedeix als missatges amb POP > Arxiva la còpia de Gmail
Diria que així surten de la safata d'entrada del Gmail i queden marcats com a llegits al Gmail tots els missatges que hagis baixat amb el protocol POP.
Si volguessis tenir en sincronia els missatges llegits / per llegir al teu client Thunderbird i Gmail, llavors cal emprar el protocol IMAP.
Ja em diràs què tal.
dubtós ha escrit:Gràcies per la resposta
Voldria que en comtes d'arxivar el correu, em sortis a la safata d'entrada com a llegit. De la manera que tu em dius, el missatge queda arxivat i si no el busco no el veig.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants