Ja fa uns dies vaig obrir una pàgina web qualsevol amb el Firefox (desconec si tenia algun virus, però jo tinc antivirus així que no se...) i se'm va tancar tot el Firefox de cop, sense cap missatge d'avís ni res. Des de llavors, no puc inicar el Firefox pq Windows em diu que no el troba enlloc. Jo crec que és problema de que el Mozilla ha guardat la darrera sessió que tenia abans de que es tanqués la pàgina web de manera sobtada i ara, no sé pq no em deixa tornar-la a obrir.
La meva pregunta seria, es podria eliminar selectivament la informació de sessions anteriors per a que obviés aquest pas intermig d'intentar restaurar la sessió anterior? Em refereixo a borrar directament a C:Program Files/Mozilla Firefox l'arxiu responsable de que intenti restaurar la darrera sessió!
He intentat desinstal·lar el Firefox i tornar-lo a instal·lar però com que tinc informació important guardada (Els enllaços d'interès) no vull desinstal·lar les preferencies i aquestes coses!
Siusplau, estic una mica desesperat! Ajudeu-me!!!
Recompensaré de la manera que calgui a qui m'ajudi!
No dius quina versió del Windows tens, però sospito que és el Vista, oi? Jo instal·laria l'Opera i intentaria recuperar les dades del Firefox.
Si jo intento ajudar a algú, és com agraïment a les persones que en el seu moment m'han ajudat i m'ajuden a canvi de res, per tant, la teva oferta la trobo ofensiva!
T'agrairia que editessis el teu post i eliminessis la darrera frase. Gràcies.