Com puc activar l'actualització automàtica del Open Office. Segons he pogut consultar als manuals hi hauria d'haver l'opció dins del requadre d'ajuda (comprova si hi ha actualitzacions)[/quote], però aquesta opció no m'apareix i per tant no ho puc fer. Per altre banda l'opció d'activar desactivar l'actualització en línia tampoc m'apareix (Eines-Opcions- Openoffice.org - Actualització en línia). Algú em podria dir com activar aquesta característica? Perquè jo no la tinc?
Hola company, jo tinc el mateix problema que tu, tampoc tinc aquestes característiques (les d'actualitzar). És molt estrany perquè jo he estat fent servir l'Openoffice.org 3.0 en castellà i aquestes opcions SÍ que apareixien en la versió en castellà. M'agradaria que algú ens expliqués perquè ocorre això perquè pot donar la impressió de que la versió en català té menys funcions que la versió en castellà, la qual cosa no tindria ni cap ni peus. Si tu averigües perquè no tenim aquestes funcions, fes-mo saber per ací per favor. Adeu!