No existeix cap programa capaç d'endevinar per on camines. Què busques exactament? un GPS, un podòmetre, una web per baixar-te rutes amb punts GPS, un Suunto, ...?
Un aparell que em conti passos km que faig caminant...
ferro9 ha escrit:No existeix cap programa capaç d'endevinar per on camines. Què busques exactament? un GPS, un podòmetre, una web per baixar-te rutes amb punts GPS, un Suunto, ...?
Doncs tens vàries possibilitats en funció del pressupost. La que jo prefereixo (també la més cara) són els rellotges amb GPS Suunto. Fes-li una ullada al web del X10. Una altre opció són els GPS Garmin. Tens moltes opcions per triar i remenar. La opció més barata és el clàssic podòmetre que va penjat a la cintura i conta les passes. Evidentment és el menys precís i només conta distàncies.
Els dos primers aparells tenen programari per passar les dades del aparell a l'ordinador i crear els teus propis mapes, enllaços al mapes web, etc.
Espero que et sigui útil.
PD. No sé si en aquest fòrum es pot fer propaganda de marques, en tot cas no tinc cap mena d'interès i l'única intensió és ajudar-te.