La qüestió és que cada punt necessite que l'encapçalament siga "I. Punt I" per al punt I, etc. He tractat d'afegir un salt de secció quan acaba un capítol. Quan escric l'encapçalat al nou capitol, es canvia l'encapçalat al capítol anterior i a tots. És a dir, es queda com a encapçalat global i no com a encapçalat de la secció.
Jo quan haig de fer servir els títols amb xifres, sempre faig servir el mateix "truc" Primer escric tots els títols un sota l'altre fins que aconsegueixo la numeració que m'agrada i llavors afegeixo el contingut dels diferents capítols i apartats.
Si necessito saltar de pàgina jo sempre utilitzo CTRL + Intro que afegeix un salt de pàgina. Des de el menú em sembla que és insertar salt, i llavors escollir salt de pàgina. Pots provar així a veure si et serveix.
Imagina't el següent. El meu projecte de final de carrera és:
Bloc I. Memòria Bloc II. Annexes Bloc III. Plànols Bloc IV. Bibliografia
El que vull és que a la part corresponent a la memòria, aparega a dalt a la dreta: Bloc I. Memòria. Després, a la part d'annexes, el mateix, etc. Tot a dins d'un mateix document word. És a dir: que l'encapçalament siga variable segons el bloc on estiga.
Ahh Val, ara ja te entès. Doncs amb això no et podré ajudar. Simplement conec la manera de fer la primera pàgina diferent. Podries ficar el text en un quadre de text i posar-ho a totes les pàgines, però seria molt laboriós. Si aquest treball el presentes amb paper, a falta de millor manera, jo primer imprimiria els encapçalaments a les pàgines i llavors el text. Però no és una gran solució.
Ho sento per no poder ajudar mes. Si trobes com fer-ho publica-ho aquí per saber-ho.
És que a l'OpenOffice és molt molt senzill de fer amb la gestió de pàgines.
Al word es fa amb els salts de secció, però no em fa ni punyetero cas. Encara que faça un salt de secció, passa de mi i continua posant el mateix encapçalament.
Pots provar a crear un estil de pàgina per a cada capítol i quan inicies el capítol fer un bot de pàgina amb estil (el del capítol, evidentment) Salut!
El problema es trobava en què encara que canviara l'estil, la capçalera se'm quedava igual. Finalment vaig trobar una opció on posava "mantindre la capçalera igual que l'anterior" (o alguna cosa semblant). Es desmarca i ja està tot solucionat.
Això que expliques ja ho fas bé, és a dir, per poder intercalar diferents títols de capçalera a cada capítol o part del teu treball, però el problema no es resol aquí. Quan insereixis la primera secció del teu treball (ho pots fer amb el teclat prement simultàniament les tecles Control+Shift+Intro) has danar a al menú Visualització/Capçalera i peu ,i posar-te dins de la primera capçalera, l'anterior al salt de secció. Ara, veuràs que hi ha diversos botons que s'activen amb informació de la seva funció. Vés a buscar-ne un que et dirà que serveix per "Commuta Capçalera Peu Enllaç". Si cliques sobre d'ell observaràs que fora del marge de capçalera ha desaparegut l'expressió "Igual que l'anterior".
Si m’has entès, això significa que ara, tots els salts de secció que introdueixis et permetran fer una capçalera o un peu diferents de l’anterior, tantes vegades com vulguis, i això et permetrà posar diferents títols a cada capítol o secció del teu treball. A l'inrevés, si volguessis que tots els capítols o seccions tinguessin un mateix peu, per exemple una adreça i un telèfon, hauries d'activar el botó anterior de manera que aparegués l'expressió "Igual que l'anterior" i això faria que tots els peus de pàgina fossin iguals.