Fa molt de temps, que tinc configurat el compte de Hotmail, al Thunderbird, sense problemes, ni de recepció ni d'enviament. Avui, però, se m'ha ocorregut, per curiositat, obrir el mateix compte, al Microsoft Outlook. Quina ha estat la meva sorpresa quan m'he trobat centenars de correus, que no m'havien arribat al Thunderbird, i en canvi els he trobats com a correu no desitjat, a l'Outlook. Cal especificar, que la majoria eren propagandes, sense cap interès. Algú, em pot explicar per què pot passar això?
Jo vaig tenir un temps la conta de hotmail al THunderbird, i em sembla que només es baixava els emails de la Bandeja d'entrada i no pas els que entren a correu no desitjat. Potser l'Outlook els ha agafat tots, bandeja d'entrada mes els no desitjats.
Jo m'enviaria un parell de mails; un el posaria a no desitjats i l'altre a la bandeja d'entrada, a veure quants mails et baixa cada client.
I sobre el que preguntaves de per que en el Outlook els correus brossa es baixen i en el Thuder no, és ben simple: les dos coses son de Microsoft i son totalment compatibles.
Deixant de banda l'explicacio barat, el thunderbird baixa tots els missatges de la safata d'entrada del servidor, és a dir, en el cas que tinguis carpetes personalitzades en el teu compte, etc i facis que els correus de certs remitents vagin a parar directament a aquestes, en comptes de la safata d'entrada, aquells missatges segurament tampoc te'ls baixara.
Una cosa que pots fer, es entrar via web en el teu compte de hotmail i rebaixar el nivell de filtre del correu no desitjat configurant el nivell de filtre:
A "Opciones->Filtros e informacion" tens:
Elegir un filtro de correo no deseado Selecciona el nivel del filtro que deseas aplicar a los mensajes entrantes. Bajo - El correo electrónico que se identifica claramente como no deseado se envía a la carpeta de correo no deseado. Estándar - La mayor parte del correo no deseado se envía a la carpeta de correo no deseado. Exclusivo - todos los mensajes se envían a la carpeta de correo no deseado excepto los de tus contactos y remitentes seguros, los anuncios de servicio de Windows Live Hotmail y los avisos en los que te has inscrito.
Elegeixes el Bajo, i aixi aconseguiras que alguns dels missatges que es marquen com a brossa es quedin a la safata d'entrada enlloc de la carpeta "COrreo no deseado".