Hola, haig intentat mirar en directe tv3 a través del servei 3alacarta i no em deix. Em surt la pantalleta amb el logotip del Windows media player però si apreto al play no fa res. Si apreto amb el botó de l'esquerra del ratolí hi ha una opció que hi posa "detalles del error" i allí em diu que no es pot obrir. Sabeu què he de fer per poder-ho veure? Gràcies i salutacions a tots.
potser et falta algún tipus de códec o no tens l'última versió del flash, et recomano instal·lar k-lite codeck pack full i mirar que tinguis actualitzat el flash. K-lite codeck pack full(és molt important desinstaŀlar qualsevol altre pack de códecs que tinguis) Flash palyer
http://epkis.com Programari lliure en català i alguna cosa més...
Potser els problemes venen si fas servir Firefox enlloc de Explorer. El cas és que es veu que no és del tot compatible, i a mi a vegades em passa el mateix. em surt la pantalleta del windows media player, però res, apretes el play i es queda igual. Vaig escriure a la gent de TVC fa dos anys per saber com és que només treballaven amb i per l'Explorer, i per què havia de canviar de navegador cada cop, però ja veieu quin cas m'han fet...
He instal·lat els còdecs que m'heu dit i també ho he provat amb l'Internet explorer però sense èxit... hauré d'enviar un missatge al servei d'atenció...