Hola a tots. M'agradaría saber si algú podria recomanar-me algun centre on pogués estudiar Informàtica...m'és igual si és privat o públic, el que si m'agradaria és que tingui reconeixement i que em permeti una bona sortida professional.
Moltes gràcies!
Quin estil busques? Enginyer ( Universitat ) o Grau superior?
De graus superiors existeixen 2, un es diu DAI i ASI
ASI, és administració de sistemes informàtics, tracta sobre instal·Lación i configuració de ordinadors, o de xarxes, en una empresa. DAI és Desenvolupament d' aplicacions Informàtiques. Ës basa en programar aplicacions, com programes de factures o pagines web. T' ensenyen a poder-te organitzar per saber treballar en grup per fer qualsevol projecte de programació.
Via universitat, hi ha dos carreres de 3 anys semblants a DAI i ASI, una és de sistemes, i l' altre de gestió ( programació ). Les carreres no són tant practiques com els Graus superiors, i aquí entren matèries com física, calcul o lògica.
I pel tema de la feina, actualment els informàtics van buscats, i no crec que costi gaire trobar feina. Diguens a que et vols orientar, i d' on ets i et recomanaré la meva opinió de certs centres o universitats per cursar informàtica.