Vull dissenyar i fer anar una pàgina web per anunciar la meva empresa però no sé per on començar. Com es fa? Quins programes em poden servir? Són fàcils, complicats de fer-los anar? Tutorials? Etc. etc. etc. Si poden ser lliures millor, però no m'importaria pagar. En fi, que no sé res!!!!
Si el que vols és fer alguna cosa més dinamica, pots usar algun CMS ( plantilles ja creades ) pero això requereix base de dades, i normalment estan fetes amb php
Si necessites un hostatjador gratuites per a practiques, que es el que recomanaria abans no facis algun projecte important per a tú. Pots utilitzar http://www.myy.name/ i quan ja en sàpigues, que no serà en dos dies, llavors pots pensar en hostatjar la pàgina a algún lloc més professional.
Si el que vols basicament es una web per a mostrar informacio i que no l'hagis d'estar actualitzant molt sovint usa el html.
Et recomano que comencis per html pur i dur ja que com que dius que tens poc nivell crec q et sera el llenguatge mes facil d'apendre. Mes endavant ja et podras endinsar amb coses mes avançades usant html+javascript, o amb php, jsp, asp...
Un manual d'html, entre d'altres, que et pot ser util es el de la següent web (en angles):