Fa temps vaig veure en una revista d'informatica com es podia crear un cd per a formatejar el disc, pero conservant les teves preferencies, es a dir, els mateixos programes, les mateixes opcions..... o sigui el mateix ordinador pero mes net.
El problema es que ja no se que n'he fet de la revista, i m'agradaria saber com es feia.
Jo cada dos per tres estic reinstalant el windows, per fer nateja de virus, ja que tinc tant poc ram, que a la minima que instalo masses programes de dubtosa fiavilitat, em va tot lent... s'encall acada dos per tres...
Pero a banda de experimentar descargant programes varis, tinc els meus programes de capçalera, i la veritat, es una feinada, cada cop que reinstalo l'ordinador, tornar a buscar i instalar tots els programes i drivers, (com per exemple, impresora, cameres, dispositius..._)
be si algu em pot ajudar o se li acut una millor forma de conservar la configuracio del meu ordinador cada cop que el reinstalo, que m'ho digui...
gracies!
Em suposo que et deus referir a Ghost. ës un programa que et fa una imatge calcada del disc dur, en el moment que tu vols. Normalment es fa quan ja has instal·lat tots els drivers i els programes que t' interessen. Fas la imatge, i el dia que vols formatejar, només has de fer copia dels arxius que t' interessen, i bolcar la imatge a sobre. Tot el sistema queda igual que el dia que havis fet la imatge.