Moderadors: jordis, Andreu, cubells
nenu ha escrit:Hola BennyBeat
...Pel que fa l'antivirus, va ser l'Avast que vaig passar. el curiós de tot és que fa uns dies vaig fer un mostrar de finestres ocultes i de cop em va saltar la seguretat d'Avast, va ser per aquest motiu que li vaig passar l'antivirus. em va trobar uns quants documents que no podia escanejar perque necessitava una clau...¿?
nenu ha escrit:...i tres més que deia que eren corruptes, que vaig procedir a anar a l'ubicació i borrar-los per si de cas, però no va funcionar.
nenu ha escrit:No entenc el que em dius de que passi l'antivirus quant incii windows...???
nenu ha escrit:que és això de les eines no destructives???
Moltes gràcies, a veure que passarà pròximament....
nenu ha escrit:Bones
Res, no ha funcionat, continua surtin finestres, les vaig bloquejant perque sempre es repetien, però ara en surten de noves... he fet correr els dos programes que em vas dir, i la meitat de coses no sé de que són.
Te les enganxo:
Amb el currentProces surt:
==============================
Process Name : AcroRd32.exe
nenu ha escrit:====================
Process Name :ACTray.exe ==============================
Process Name : ACWLIcon.exe
Process Name : Amsg.exe
Process Name : ashDisp.exe
Process Name : AwaySch.EXE
Process Name : BtStackServer.exe
Process Name : BTTray.exe
Process Name : CProcess.exe
Process Name : cssauth.exe
Process Name : DkIcon.exe
Process Name : Dwm.exe
Process Name : Explorer.EXE
Process Name : firefox.exe
Process Name : IAAnotif.exe
Process Name : issch.exe
Process Name : jusched.exe
Process Name : LPMGR.EXE
Process Name : PDVDServ.exe
Process Name : RtHDVCpl.exe
Process Name : rundll32.exe
Process Name : scheduler_proxy.exe
Process Name : SynTPEnh.exe
Process Name : taskeng.exe
Process Name : tpfnf7sp.exe
Process Name : TpWAudAp.exe
Process Name : unsecapp.exe
nenu ha escrit:Que és el que puc borrar o sigui parar???
Una pregunta ja en general, hi ha vegades que no estic fent res i el processador continua treballant i el CPU està a 50% a part de la giga que utilitza el vista. Això es normal??? em va molt lent l'ordinador. per iniciar-lo tarda uns 5 minuts i ja, quant obro un Auto-cad..... s'hi mor!!! em vaig comprar l'ordinador perque anés més ràpid per treballar amb Cad i em sembla que em passaré al vell que amb 512G l'autocad corria més o menys.
Moltes moltes gràcies
Adéu
Si pitges en la Pestanya "Adreces d'interès" del teu Firefox, veuràs que tens una opció que diu "Afegir totes les pestanyes com...". Llavors et permetrà desar totes les pàgines que tinguis obertes des d'aquesta finestra del navegador. Després hauries d'exportar tots els teus favorits des de l'opció "Organitza les adreces d'interès" per tal de no perdre res important, i així poder desinstal·lar el Firefox sense problemesnenu ha escrit:Uola
ja he fet tot el que m'has dit menys desintal·lar el firefox i tornar-lo a instalar... tinc massa coses obertes ara per ara, i les hauria de tornar a buscar...jeje
Prova a veure si et surt dins del tauler de control com el Java, i aviam si des d'allà es pot deshabilitar, sinó ho hauràs de fer amb l'StRun...nenu ha escrit:Una cosa que no he fet ha sigut desintal·lar el InstallShield, pk no surt a lo de modificar programes i tot això. el que si que surt es amb mode ocult a arxius de programes. que faig?
Doncs es tracta de veure tot el que carregues. Tanmateix fa que surti desendreçat, que jo ja ho entencnenu ha escrit:a veure el StRun no t'ho he ficat perque surtia molt desordenat, disme que he de buscar o que he de fer i ja intentaré fer-ho.
No està gens malament, encara que tinc predilecció pel DiskCleaner, ja que aquest te filtres exclusius que el CCleaner no duu. Jo faig servir tots dos a vegades per si de cas, encara que el DCleaner no s'ha d'instal·lar. Això ja és qüestió de gustos...nenu ha escrit:per lo de les galetes i els arxius temporals tinc el CCleaner. que tal?
nenu ha escrit:el portàtil que tinc és(molt bé el SIW, ja l'he instalat i felicitats tmb per la tracucció):
Doncs només quedaria el tema de provar el Firefox en mode segur o desinstal·lar-ho i tornar-ho a posar, desactivar el InstallShield, i veure el raport que dona el StRun o en Startup CPL per després treure els temporals ja sigui amb el CCleaner o el DiskClean, abans de passar a altre tipus d'aplicacions més "conflictives" (HijackThis, etc)...nenu ha escrit:si vols saber alguna cosa més, ja sas... i moltes gràcies per tot... continuen surtin les finestres dels.....hauré de fer el més ràpid possible lo del firefox a veure si funciona....ara estic passant el ad-aware a veure...
nenu ha escrit:després dius tu de la teua biblia, però jo amb la informació no et dic res...
![]()
apa fins aviat
nenu ha escrit:eeeiii
abans de tot, això del Reload no sé que és, ho he buscat però...., però les pantalles que s'obren sempre estan realcionades amb la pagina que obro, per exemple, si obro el softcatala, em surt una que és de pc's. si obro la del banc, s'obre de targetes de crèdit..... i així...no sé si tindrà alguna cosa a veure
Això del Reload no ho trobaràs a no ser de miris al codi font de cada pàgina web que tinguis oberta...
i ara vaig a desintalar el firefox, i aquí tens el stRun:
ACTray
ACWLIcon
Adobe Reader Speed Launcher
AMSG
Aplicación auxiliar de vínculos de Adobe PDF Reader
avast! Registry
AwaySch Registry
cssauth Registry
cwmesgvis
DiskeeperSystray
FingerPrintSoftware
IAAnotif
nenu ha escrit:ISUSPM Startup Registry -> User Run c:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\UPDATE~1\isuspm.exe -startup No InstallShield Update Service 4, 10, 100, 25539 InstallShield Update Service Update Manager InstallShield Software Corporation HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run 16/02/2005 16:15:22
ISUSScheduler Registry -> Machine Run "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start No InstallShield Update Service 4, 10, 100, 25539 InstallShield Update Service Scheduler InstallShield Software Corporation HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run 16/02/2005 16:15:20
nenu ha escrit:LanguageShortcut
LenovoOobeOffers
MSConfig
nmapp Registry
NvCplDaemon
NvMediaCenter
NvSvc Registry
PMHandler
RemoteControl
RtHDVCpl
nenu ha escrit:Skype add-on (mastermind) Browser Helper Objects C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll No Skype add-on for IE 2, 2, 0, 147 Skype add-on for IE Skype Technologies S.A. 07/12/2007 15:08:02
SSVHelper Class Browser Helper Objects C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll No Java(TM) Platform SE 6 U3 6.0.30.5 Java(TM) Platform SE binary Sun Microsystems, Inc. 09/12/2007 20:37:32
nenu ha escrit:SunJavaUpdateSched
nenu ha escrit:SynTPEnh
TPFNF7
TPWAUDAP
TVT Scheduler Proxy
nenu ha escrit:Windows Live Toolbar Helper Browser Helper Objects C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll No Windows Live Toolbar 03.01.0000.0146 Windows Live Toolbar for Internet Explorer Microsoft Corporation 19/10/2007 11:20:48
Windows Live Toolbar? No se per què la facis servir... Aquesta segons el teu criteri!nenu ha escrit:fins aviaaaaaaatttt
neus ha escrit:eeiiii
ja està , ja no s'obren finestres. Moltes moltes gràcies.
neus ha escrit:a part, moltes gràcies per totes les suggerències aportades per millorar el win.... i per cert, el foxit és genial, ara m'acabo de baixar el foxit PDF Editor i és el millor de lo millor. Es pot modificar tot el que tens al PDF, insertar dibuixos, gràfics.... l'únic, que t'has de registrar perquè sinó surt un text de copyright... però a part d'això, MAGNÍFIC, doncs ja sas el que fer, no sé si és molt difícil o que traduir un programa.....jeje
Apa, fins aviat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants