Hola:
Demano informació d'aprenent:
Voldria descarregar de memòria el disc dur del meu ordinador
transferint informació a un "magatzem" dels que hi ha disponibles a Internet.
¿Algú em podria fer un suggeriment? Trobo que hi ha moltes ofertes.
Gràcies.
Hèlix
Per un preu més que raonable tens espai per fitxers i crear carpetes. A més, les carpetes les pots protegir amb contrasenya. Ningú pot descarregar res si tu no els dones l'adreça concreta del fitxer. El límit són 20 gigas per compte creat.
Dins de l'àmplia gamma de servidors de descarrega que tenen hauràs d'anar provant quin et va més ràpid a tu. Un cop encertat, t'asseguro que t'anirà a tot l'ample de banda que tinguis. Accepta a més gestors de descàrrega com el GetRight.
L'única pega és que no admet fitxers més grans de 100 megas, però per això està el WINRAR, per fer-los a trocets. Si això et suposa un gran problema, potser la millor opció sigui el http://www.megaupload.com. No estic registrat però diuen que va força bé i que accepta fitxers més grossos.
Tots dos tenen la política de no deixar pujar fitxers ilegals (veure respectives FAQ).
50GB de capacitat per a emmagatzemar tot allò que necessitis, de manera fàcil, intuïtiva, i gratuïta. Protecció per contrasenya avançada ja que t'obliga a complir un mínim de seguretat en crear-la o sinó no pots continuar creant el compte. A més, pots fer que totes les dades siguin privades, o bé compartir algunes dades amb altres persones si t'interessa, movent la informació a una carpeta i donant-li permisos per a que estiguin visibles a altres usuaris...
Ho porto emprant des de mitjans de l'any passat (com a Beta tancada, i ara recentment és Beta oberta) sense cap problema.
Requeriments: Ordinador amb qualsevol S.O. que treballi en entorn gràfic i suporti Java (GNU/Linux, MacOS, Windows...). L'idioma de la pàgina web està en Anglès!!!