Tinc un petit problema i és que m'agradaria netejar tot el disc dur de dades, programes però sense haver de formatejar, ni tocar les particions, ni cap cosa que impliqui haver de reinstal·lar un S.O.
Sabeu si hi ha algun programa que permeti esborrar dades i programes que s'hagin utilitzat en el ordinador?
Actualitzo: En especial m'interessaria esborrar les dades de les pàgines que s'han visitat per internet. I, més especialment, evitar que quan una lletra es teclejada en la barra de direcció, et surti la llista de les pàgines que comencen per la mateixa lletra de la que ha sigut visitada.
Has d'obir el menú Eines/Opcions d'internet i se t'obrirà un quadre de diàleg amb diverses pestanyes. A la pestanya Contingut pots solucionar el tema de l'emplenament automàtic i a la pestanya General pots esborrar totes les galetes (cookies) i els fitxers temporals i pàgines Web visitades.
També pots esborrar l'historial de totes les pàgines visitades i fer que no es conservi aquest historial sinó que s'esborri cada vegada que tanquis el navegador, posant el comptador de dies a zero.