Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Rafel ha escrit:Tens també Windows en català?
Jo una volta no me n'adoní i volia instal.lar el fitxer q m'ho traduia, i com no el tenia en català, no podia.
Espere q se't solucione ràpid.
Et diran q t'instal.les l'Open Office. Però jo l'he onstal.lat moltes voltes i em dóna problemes.
No puc fer títols q estiguen al centre de la pàgina. I és una cosa q necessite molt sovint.
Gemma ha escrit:necesitu windows en català? es que he llegit que es podia instal.lar en windows de qualsevol idioma però amb office 2003, les dues coses les tinc, ho instal.lo però no surt afecte. Sé que ho tinc instal.lat pq si vaig a PC, agregar o quitar programas hi surt. Es que tinc que modificar quelcom?
PellRoja ha escrit:Rafel ha escrit:Tens també Windows en català?
Jo una volta no me n'adoní i volia instal.lar el fitxer q m'ho traduia, i com no el tenia en català, no podia.
Espere q se't solucione ràpid.
Et diran q t'instal.les l'Open Office. Però jo l'he onstal.lat moltes voltes i em dóna problemes.
No puc fer títols q estiguen al centre de la pàgina. I és una cosa q necessite molt sovint.
títols que estiguin al centre de la pagina? marques el text en negreta i el centres al mig, amb els 3 botons de centrar: dreta, esquerra o mig.
no?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants