Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Pel que respecte aser una minoria... què vols que t'hi digui, mentres els usuaris de windows us seguiu deixan estafar...
I per últim, frikis? Segur que tu no et deus haver mira't a un mirall
Eze ha escrit:Pel que respecte aser una minoria... què vols que t'hi digui, mentres els usuaris de windows us seguiu deixan estafar...
I per últim, frikis? Segur que tu no et deus haver mira't a un mirall
En fi, no és que em vulgui queixar però em sento una mica marginat en aquest forum (i encara sort que és un forum dedicat a windows, si arriba a ser dedicat a linux, doncs ja no sé jo) Igualment, segueixo defensant que windows és un sistema operatiu força bo amb un amplíssim ventall de programari que es pot descarregar i instal·lar fent uns pocs clics en un botó que sol dir "acceptar" sense haver d'escriure en terminals codis complicats que comencen per sudo, i sí realment, la veritat és que un sua intentant instalar alguna cosa a linux.
PD: En quant a l'astronauta, vull dir aquest paio sudafricà que va crear ubuntu, tinc entès que és un racista i el multimilionari més ric de sudàfrica, ¿no?
Eze ha escrit:(...) Per mi el firefox sense anar més lluny no té res de lliure, és el navegador finançat per google pura i simplement, que és una empresa del tot monopolística (tinc dades al respecte que ho demostren). Per altra banda en quant a recomanar a la gent que es passi a windows. No ho he fet mai ni ho faré, si a una persona li satisfà allò que gnu-linux li ofereix, doncs per mi fabulós.(...)
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants