Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Anonymous ha escrit:Precisament perque no és programari lliure i perquè el PAGUEM, hem d'exigir que sigui una traducció completa. Què dirien a Madrid si els venessin un windows vista amb parts sense traduir al espanyol? es conformarien? Ho dubt.
En qualsevol cas, jo tampoc estic massa a favor d'usar windows, però sempre es interessant difondre els petits avenços en la normalització al programari, i aquest, tot i que petit, és un avenç
Eze ha escrit:jo vaig tenir un temps instal·lada una versió de linux (SuSe) amb el disc dur particionat, però no´em podia connectar a internet, (el modem que tinc de telefonica només té un CD amb drivers per windows), no em reproduïa ni DVD ni MP3, (són formats propietaris) i l'impressora no me la reconeixia, i els jocs que vaig trobar eren com per la sega de finals dels 80,
Eze ha escrit:jo vaig tenir un temps instal·lada una versió de linux (SuSe) amb el disc dur particionat, però no´em podia connectar a internet, (el modem que tinc de telefonica només té un CD amb drivers per windows), no em reproduïa ni DVD ni MP3, (són formats propietaris) i l'impressora no me la reconeixia, i els jocs que vaig trobar eren com per la sega de finals dels 80,
espirals ha escrit:a quina adreça podem trobar el paquet per l'Office 2007?
Eze ha escrit:Em sembla molt bé tot això que expliqueu sobre gnu-linux, jo crec que com a sistema operatiu no té res a envejar a windows......quin és el problema? si el 90% dels usuaris usen windows per alguna raó serà, us la diré, no hi ha programes, ni drivers ni res.... no us enganyeu, vivim en un món windows, els nanos demanen als seus pares un ordinador xq volen jugar amb el fifa 2007 i parlar amb els seus amics pel messenger,jo vaig tenir un temps instal·lada una versió de linux (SuSe) amb el disc dur particionat, però no´em podia connectar a internet, (el modem que tinc de telefonica només té un CD amb drivers per windows), no em reproduïa ni DVD ni MP3, (són formats propietaris) i l'impressora no me la reconeixia, i els jocs que vaig trobar eren com per la sega de finals dels 80, en fi, linux està molt maco però ara per ara no es pot fer quasi res amb ell. no hi ha programes, ni els creadors de virus se'n preocupen de fer-ne cap per aquest sistema. Pels servidors i empreses doncs molt bé, però l'usuari domestic qui veu l'ordinador com un centre d'oci no es passarà mai a linux.....
Jacquard ha escrit:Eze ha escrit:en fi, linux està molt maco però ara per ara no es pot fer quasi res amb ell. no hi ha programes, ni els creadors de virus se'n preocupen de fer-ne cap per aquest sistema.
això que el creadors de virus no es preocupen per crear-ne, doncs millor pels que utilitzem el linux per a "treballar" ja que com que no hi han jocs... per cert tu, no et deus haver preocupat massa per trobar jocs del linux, oi? i això que no et reconeixia la impresora ni que et podia reproduir MP3, ni els DVD (amb el SuSE ja et dic jo que si que es pot, que jo em vaig preocupar de buscar solucions als problemes que mencionaves, com lo de la conexió del modem, la impresora, el MP3, el DVD...)
Eze ha escrit:(...)si un té els coneixements i la paciència necessaria per configurar-ho tot per que funcioni de forma correcte(..)
Només pretenia indicar que des del meu punt de vista existeix una manca de software evident, i amb això no em refereixo a programes d'ús genèric que tothom fa servir, evidentment que es pot trobar un bon processador de textos o full de càlcul per linux. Parlo de programes especifics per a tasques molt concretes, com ara el programa de contabilitat que fa funcionar una empresa
el que et permet baixar videos de youtube
els últims jocs de moda o second life
Per altre banda la gratuïtat de linux jo crec que és un avantatge relatiu doncs windows ve preinstalat a la majoria d'ordinadors nou
i en tot cas és molt fàcil baixar-se una còpia pirata
no ho sé jo crec que els fans de linux tindreu raó però seguireu sent una minoria una mica friki
ramonPerladas ha escrit:bé, no és que estigui en favor de microsoft, ni molt menys, perdoneu-me, però la veritat és que, jo preguntaria a openoffice.org, està traduïda l'ajuda al català? o s'ha de llegir en castellà? i jo conec a moltes distribucions de linux que només es poden descarregar en anglès o castellà, potser microsoft no aposta massa per l'idioma català, però jo penso que en aquest sentit està al mateix nivell que linux i el software lliure en general, ho sento dir però és així, és més hi programes de software lliure com firefox que es poden descarregar en valencià blavero!! no siguem hipocrites, si Catalunya un dia és una nació independent, se'ns respectarà, sino seguirem rebent el mateix tracte, és igual que sigui microsoft, linux, openoffice o el que es vulgui, i ja no diguem res d'apple!!!
Maleses ha escrit:Jo no vui ficar mes llenya al foc.
En el cas del youtube... no fa falta ningun programa, m'entres esteu veient el vídeo es va carregant a /tmp quant s'acaba de carregar la barra vermella del vídeo ja el podreu copiar de la capeta, i això amb tots els vídeos o jocs.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants