Has de baixar l'extensió webmail i webmail-hotmail. Et pose un missatge q ja vaig escriure. Si necessites ajuda, dis-ho. Amb esta configuració jo envie i rep correus sense cap problema.
Aixina ho tinc configurat. Ho he posat en imàtgens perquè ho veuràs molt millor. Has de modificar l'extensió webmail i la webmail eixa de hotmail. Ací dos imàtgens:
I ara dins ja del mateix thunderbird, no extensions:
Espere q t'haja sigut d'ajuda i ja pugues obrir el correu de hotmail amb thunderbird.
Per si servix d'alguna ajuda o importa d'alguna manera en hotmail jo gaste la interfície esta moderna de livemail beta.
PS
Hi ha una cosa q es diu google on pots posar configurar hotmail en thunderbird o coses aixina. D'eixa manera vaig aprendre jo a fer-ho sense q ningú em diguera res.
Gràcies Rafel, (jo també me'n dic), però la veritat és que no me'n surto, intento descarregar el webmail-hotmail, i em surt "No s'ha pogut instal·lar Webmail 1.0.17 perquè no és compatible amb Firefox". És clar, no poguent descarregar aquesta extensió, ja em veig perdut i no puc fer res més. Gràcies i perdona les molèsties.
Vas a la pàgina on descarregues eixes extensions i on diu instal.lar pica amb el segon botó del ratolí i tries deixar enllaç al disc dur o una cosa aixina(si el tens en català, en castellà ja no me'n recorde) i tries q les deixe a escriptori, obris el thunder i les instal.les obrint eines>>> extensions, q se t'obrirà una finestreta i amb el ratolí agafes les extensions q tens a l'escriptori i les dus a eixa finestreta i s'instal.laran. Recorda q en són dos: Webmail i Webmail-Hotmail.
Si d'això te les puc passar per mail.
Rafel, sóc molt ase, però no me'n surto. Mira, he aconseguit posar a Extensions: Talback 1.5.0.10 (que, per cert, ja hi era), Webmail 1.0.17, i WebMail-Hotmail 1.0.21. Fins aquí he arribat. Però després A servidors, hi ha Estat POP exacutant-se. SMPT exacutant-se. IMAP exacutant-se. A Habilita, diu Habilita el servidor POP, Habilita el servidor SMTP, Habilita el servidor IMAP. I a Ports, és el que em deies POP 110, SMTP 25, IMAP 143. i finalment diu El sistema operatiu pot blocar els ports per sota del 1024.
Fins aquí he arribat, però el Hotmail, no m'apareix per enlloc.
Moltes gràcies i perdona les molèsties però ja veus que sóc bastant ruc.
Ports POP: 2000 i SMTP: 2001.
Supose q ja has creat el compte de Hotmail mitjançant crear nou compte de correu.
Bé, ara veurem una cosa, i és q segurament ho reps en carpetes locals. Farem q t'aparega Hotmail amb les seues carpetes:
No patixques xic, jo la primera volta q configurí el thunderbird per als comptes q tinc tardí hores i hores fins q vaig aconseguir q la cosa quedara bé,hehe. Aixina q no eres cap ase.
Rafel, Ara no se m'instal·la el "webmail" ni el "webmail-hotmail". Et demano un altre favor, m'ho podries enviar a la següent adreça : rafcli@rubidigital.cat.
A veure si me'n surto d'una vegada. Moltes gràcies.
Hola, no sé si arribo molt tard, però crec que el problema que tens és a l'hora d'instal·lar les extensions al thunderbird.
Per fer-ho no has de fer clic a sobre de l'enllaç amb el botó esquerre del ratolí. Has de fer clic amb el botó dret i "desa l'enllaç al disc".
Tria on ho vols guardar i un cop s'hagi descarregat vas al Thunderbird>Eines>Complements i des d'allà instal·les i després configures com ja han dit més amunt.
Hola gent !
Aquest és el méu primer post per aquí.
Estic amb el Thunderbird i ho he pogut configurar tot menys poder enviar correus a adreçes "hotmail".
Em diu sempre el següent:
Aquests correus els envío a adreçes hotmail i d´altres, i sempre surt error a les de "hotmail", les altres les envía bé.
Algú sap el que tinc malament ?
He provat moltes combinacions a l´hora de configurar però no hi ha manera.
Si segueix així em tornaré a passar al Outlook
Jo no en sé gaire, però, he sentit a dir que hotmail només és compatible amb clients de correu electrònic si es fa servir la versió de pagament. O sigui, que si el Rafael li funciona pot ser que sigui perquè te hotmail de pagament.
Tinc la versió de pagament, clar, si tu ho dius!! Però si només ho gaste per al messenger i damunt faig servir el Pidgin(q està en català),hahaha!!!!
Tinc la versió debades, q ja quasi no use, ja q gaste GMAIL, q és més còmoda per diverses raons:
-Quan no sóc a casa i vull connectar-me en un altre ordinador, m'ix en català.
-Per al Thunderbird és molt millor, perquè respon sempre, sense cap extensió addicional.
Quan jo em configurí el Hotmail en Thunderbird, fiu mil proves perquè em donava errors, fins q toquejant les configuracions de webmail i hotmail.webmail, vaig trobar la configuració correcta. Només s'ha de mirar i tindre paciència. Però si la gent de seguida es desespera i no intenta solucionar-ho... malament anem.
La majoria de gent que acaba responent les preguntes ha tingut eixos problemes, però ha tingut paciència i ha acabat trobant la solució. Jo estiguí un parell d'horetes,hehehe.
Moltes voltes cal paciència i més paciència.
Ja ho sé què és qüestió d´hores, però ja no sé que probar ! A part de l´adreça Hotmail també tinc Auna i Yahoo, d´aquestes últimes dos envío i recupero el correu sense cap problema, cosa que amb Hotmail
recupero però no puc reenviar res.