Moderadors: jordis, Andreu, cubells
sweetbarna ha escrit:Bé, una raó que donen a microsoft per no estandaritzar completament l'explorer és que si ho fessin moltes webs deixarien de funcionar, i és que per que negar-ho, el fet de que molts navegants utilitzin l'explorer, el converteix en un standard , no oficialment però de facto, i pocs programadors es poden permetre el luxe de dissenyar les seves webs seguint només la normativa del W3C sense tenir en compte com es veurà la web a l'explorer i a l'inrevés doncs sí, és trist però és així.
Si hi ha pàgines incompatibles és només perquè hi ha molts programadors al món que més valdria que tornessin a l'escola, que van aprendre a programar només per IE només i ara els fa mandra de fer les coses bé.
És com si anessis a un mecànic de cotxes i et digués ui no que jo només sé arreglar un tipus de cotxe molt concret d'una marca molt concreta. L'engegaries a dida oi ?
Per tant si trobes una web que no funciona, denuncia-ho. A veure si els caps del programador veuen que tenen contractat a un programador incompetent i li posen les piles.
Anonymous ha escrit:Si hi ha pàgines incompatibles és només perquè hi ha molts programadors al món que més valdria que tornessin a l'escola, que van aprendre a programar només per IE només i ara els fa mandra de fer les coses bé.
És com si anessis a un mecànic de cotxes i et digués ui no que jo només sé arreglar un tipus de cotxe molt concret d'una marca molt concreta. L'engegaries a dida oi ?
Per tant si trobes una web que no funciona, denuncia-ho. A veure si els caps del programador veuen que tenen contractat a un programador incompetent i li posen les piles.
Hola!
M'agradaria dir que jo no sóc un professional del disseny web, no cobro per fer pàgines web però haig de dir que és la meva principal afició i he de dir que és realment complicat de fer que una pàgina es vegi igual amb IE que amb firefox, no voldria entrar amb qüestions tècniques però coses com ara tamany de text colors d'enllaços, elements multimèdia, de vegades, i no voldria semblar exagetat cal fer 2 pàgines i redigir l'usuari segons el seu navegador i clar de vegades fa mandra tanta feina quan saps que més del 80 x cent t'entraran amb l'explorer, encara n'estic aprenent però no em considero un incompetent!!!
Jo també soc aficionat i faig igual que tu, em fa mandra fer una web no estandard, i intento fer que siguin lo més estandards possibles, cosa que firefox accepta molt be, i explorer xepi xepi Razz
Igualment aprofito l'avinantessa per fer una miqueta d'spam de la meva web, www.joseplluis.net , una web ideal per aprendre anglès i passar una bona estona, (que n'haig de dir jo, és com una filla)
Eze ha escrit:Doncs, jo opino (i que em perdonin els linuxaires) que actualment el millor navegador que existeix es diu internet explorer, doncs s'integra molt bé en el sistema operatiu (de fet, ve preinstalat a winidows) i té una molt ampla compatibilitat amb les tècniques utilitzades a la majoria de webs. Jo abans utilitzava el firefox però me'n vaig cansar, doncs de vegades se'm quedava penjat al intentar validar un simple formulari! Per altra banda jo crec que l'explorer en la seva versió 7 ha superat alguns dels inconvenients que patia en el passat, amb una millorada seguretat i navegació per pestanyes. Cal tenir en compte que l'explorer ocupa més de 50 megabytes al disc dur mentre que el firefox a penes una dotzena. En alguna cosa s'ha de notar la diferència d'espai dels respectius programes!
Jacquard ha escrit:PD: estic escribint això des d'un internet explorer ja que jo no ho faig pel que em diguin què he de fer, sinò, perquè el firefox a la que està 10 minuts funcionant em consumeix prop de les 100 Mb (cosa que no ho entenc, i per si fos poc, la CPU la ocupa entre el 75% i el 95%) fins que no treguin un que no em consumeixi tants recursos continuaré amb el ie, i en el linux, res millor que firefox!!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 59 visitants