Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Rafel ha escrit:Moltes gràcies xicon. Jo la tinc instal·lada en castellà fins que aparega la teua
Una coseta,ehem, la veueta serà la mateixa?
Rafel ha escrit:Ai xic. Em permets fer-te unes correccions molt xicotetes?
-Amenaça em sona a sonora i és sorda, és a dir, és amenaça(sona sorda) i no amenasa(que sonaria sonora).
-Hauríeu de dir analisi finalitzada i no finalitzat. Anàlisi és un substantiu femení.
Em sap greu, sóc profe de català (a les Illes) i no ho puc evitar.
Tomas ha escrit:Moltes gràcies per la vostra tasca. Per cert, m'ha alegrat molt que la veu femenina es mantingui (la teva xicota té una veu molt suggestiva).
Nota: he d'escriure Tomàs sense accent per que em diu que el nom d'usuari conté caràcters no permesos.
rafcli ha escrit:Des de fa molts anys, és a dir, des del dia que va sortir la versió catalana, que tinc l'Antivirus "Avast" instal·lat, sense cap problema. Ara he instal·lat aquesta nova versió, i en principi em sembla molt millor, tant en el seu aspecte com l'operabilitat i facilitat de treball. Suposo que la acció que es pretén: llevar els virus, també es complirà. Ja m'avisareu quan hi haurà la versió definitiva, per reinstal·lar-la definitivament.
Rafel ha escrit:Ja tens la versió definitiva. Pots descarregar-la i instal·lar-la.
Carles-682 ha escrit:Amic BennyBeat, moltes gràcies per la teva (i la vostra) feina.
L'Avast! em sembla un antivirus formidable. Jo ara mateix encara tinc instal·lada la versió precedent, la 4.8.1368 Prof, perquè precisament fins ara la 5 no estava en català. Gràcies al teu treball de traducció per fi podré actualitzar la versió sense haver de renunciar a la nostra llengua. Penso tornar a recomanar a les meves amistats que optin per aquest antivirus/suite de seguretat, i com que instal·lo sistemes en moltes ocasions, tractaré de posar sempre la nova versió a tots els ordinadors.
Comparteixo els comentaris favorables fets anteriorment sobre la veu femenina de la teva xicota, que ja tan acostumats estem a escoltar els usuaris catalanoparlants de l'Avast! quan ens informa de que la base de dades de l'antivirus ha estat actualitzada, jejeje. Que es mantingui, si et plau!
Res més, només reiterar la meva felicitació i encoratjar-te a seguir treballant per la presència de la nostra llengua al programari informàtic...
... A partir de quina versió ja es troba en català? Jo acabo d'instal·lar Avast! Internet Security 5.0.594 i ja m'ha sortit automàticament l'instal·lador en català, ja que tinc el Windows 7 amb el pedaç de traducció parcial al català.
Recomano a tothom que tingui la versió 4.8 que actualitzi a la 5 com més aviat possible. Jo, després d'instal·lar-la, he fet una "anàlisi ràpida" del sistema i m'ha detectat 12 virus, dels quals 10 eren reals i que he pogut esborrar molt fàcilment, sense cap problema.
Rafel ha escrit:Quan necessites tornar a traduir coses, pots comptar amb mi, xe!!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 54 visitants