Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Albert_BCN ha escrit:Acabo d'instal·lar el nou Thunderbird, doncs estava molt content amb l'anterior (2), però sembla que he perdut totes carpetes i missatges i hi ha una pila de coses que no em funcionen. He intentat restaurar sistema per tirar enrere la instal·lació però tampoc ha creat punt de restauració. Algu sap com puc solucionar el problema, necessito recuperar els missatges antics.
Tinc el Windows Vista Home Premium.
Albert.
Quim Perez ha escrit:Justament el kaspersky és el que dóna problemes, i ja han trobat una solució:
Quim Perez ha escrit:Quines extensions utilitzes en el thunderbird 2. He llegit que hi ha problemes amb alguna extensió antispam que fa que la instal·lació del thunderbird 3 vagi malament.
O pot ser això de les extensions o pot ser que el thunderbird 3 vagi a buscar els missatges en una carpeta diferent a la que utilitzava el thunderbird 2.
En tot cas abans d'actualitzar-te, es bo fer una còpia de seguretat dels correus, que haurien d'estar a
c:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\thunderbird\Profiles\(some random seq).default\Mail
Salut
Albert_BCN ha escrit:N'he descobert una de més senzilla. És tant simple com fer la instal·lació personalitzada i deixar-ho tot igual excepte la ubicació, posar per exemple, Thunderbird3 com a directori d'intal·lació, i sorprenentment funciona i fins i tot importa les dades dels comptes que ja tenia.
Tant sols tinc un petit problema i és que cada cop que l'executo em demana la contrasenya mestra, no ser per què?.. algú te la solució??
Salutacions.
albertm ha escrit:Albert_BCN ha escrit:N'he descobert una de més senzilla. És tant simple com fer la instal·lació personalitzada i deixar-ho tot igual excepte la ubicació, posar per exemple, Thunderbird3 com a directori d'intal·lació, i sorprenentment funciona i fins i tot importa les dades dels comptes que ja tenia.
Tant sols tinc un petit problema i és que cada cop que l'executo em demana la contrasenya mestra, no ser per què?.. algú te la solució??
Salutacions.
Albert he fet el que dius -reinstalar-ho manualment en una altra ubicació- i el Thunderbird 3 continua sent una tortuga. Concretament el que em passa és el següent:
- Quan escric un missatge, de sobte el curso és queda aturat una bona estona. Si no me'n he adonat i he seguit escrivint, quan recupera escriu part del que he escrit. Això passa de forma més acusada quan retrocedeixo per rectificar algun error.
- Quan he aconseguit -a força de paciència- escriure el missatge, en clicar a "enviar" és queda paralitzat una bona estona abans no l'envia. Si, mentre tant, intento accedir a la safata d'entrada per aprofitar el temps llegint altres missatges, és queda en blanc i no deixa fer res més fins que el missatge s'ha enviat.
A algú més li passa aixó? Heu trobat alguna solució?
Moltes gràcies.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants