Hola M'agradaria saber si algú sap la raó per la qual no apareix disponible l'opció d'actualitzar manualment ni automàticament l'Openoffice 3.0 en català. M'explique: - Segons "l'ajuda" del programa, existeix l'opció de comprovar manualment actualitzacions si accedim al menú "Ajuda" i després apretem a "Actualitzacions per Internet". També diu que existeix l'opció de configurar actualitzacions automàtiques a través del menú "Opcions". El que m'ocorre a mi i a altra gent en qui he parlat, és que aquestes dues accions no existeixen en la versió en català, però sí existeixen en la traducció castellana (i m'imagine que en l'anglesa també). Així que m'agradaria que algú expliqués perquè ocorre això. M'interessa perquè em pareix un problema greu, ja que si algun dia és necessària una actualització crítica de seguretat, no podrem accedir a l'actualització. Moltes gràcies i espere que algú ens resolgui aquest dubte/problema.
Efectivament. Ho he comprovat i a la versió anglesa sí existeixen les opcions d'actualitzar automàticament i manual. És una llàstima i per això m'estic plantejant tornar a l'anglesa.
Em podries explicar què vols dir amb l'expressió "actualitzacions crítiques de seguretat"? En quines circumstàncies es poden produir i quines són les conseqüències?