Moderadors: jordis, Andreu, cubells
ferro9 ha escrit:Hola boigandorra,
La tècnica que utilitzes per traduir els programes no és gens aconsellable, doncs parteixes de la base que les versions castellanes estan ben fetes. Segons la meva experiència, no sempre és així.
Aquesta tècnica la pots fer servir per elaborar un primer esborrany, però no la donaria mai per bona!.
Si no saps anglès, seria recomanable que algú corregís les traduccions que fas per garantir-ne la qualitat.
boigandorra ha escrit:Hola, a tothom
Des de fa ja uns dies, he enviat un correu electrònic als creadors de l'aTube Catcher per tal de proposar-me com a traductor d'aquest programa en català però i com ja m'ho veia vindre, m'han respost dient-me: Ho sentim molt però degut a la deballada de correus no sempre podem respondre al seu correu.
I des de llavors no m'han enviat cap altre missatge, el que jo interpreto que passen de mi. I com que ja hi va haver una demanda anteriorment en aquest fòrum per poder gaudir de l'aTube Catcher en català i com que jo he estat buscant els fitxers de llengua i no els he trobat.
Em poso en mans de softcatalà per crear un nou projecte i així en col·laboració aconseguir que l'aTube Catcher estigui en català.
No sé parlar anglès, i per aquesta raó no he volgut posar-me en contacte amb softcatala (en l'apartat de de col·labora amb nosaltres) per por de que se'm digui que no... normalment les traduccions les vaig amb els fitxers espanyols.
No sé pas com fer per crear el projecte i per això us demano què és el que puc fer?
Gràcies a tots.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants