Al engegar l'ordinador em surt es següent missatge d'error:
Windows no puede encontrar el archivo 'C:\DOCUME~1\usuario\CONFIG~1\services.exe'. Asegúrese tal i tal
Li dic acceptar i em surten dos o tres missatges més que diuen el mateix. També s'obre la finsestra de Mis Documentos.
Voltant per foros he vist que pot tractar-se d'un virus i el cert és que jo recordo que el meu antivirus (NOD32) va detectar un virus i em va demanar de borrar-lo, evidentment vaig fer acceptar.
Però també he vist que l'arxiu en qüestió el necessita el windows, i ara no el tinc. Tampoc tinc el windows original, així que no el puc reparar.
Tot i que em falta informació -per exemple, de quin virus et va detectar el nod32-, fa la sensació que se t'ha colat un troià, i que l'antivirus no ha fet del tot bé la seva feina.
El fitxer services.exe, en un windows "normal", hauria d'estar a c:\windows\system32. El fet que el sistema et digui que no troba el services.exe a un directori d'usuari, em fa pensar que el troià t'ha modificat el registre del sistema. L'antivirus, el què et va fer, va ser eliminar el fitxer amb malware, però no et va resoldre el tema del registre.
Per tant, jo me n'aniria al registre del sistema (regedit), buscaria services.exe i, a tot arreu on et surti un path per aquest fitxer, fas modificar, i hi poses %SystemRoot%\system32\services.exe (que normalment és c:\windows\system32). Evidentment, també hauries de comprovar que tens el fitxer services.exe correcte a c:\windows\system32. Si no el tens, demana-li a algu que sí que el tingui, i te'l tornes a posar (evidentment, de la mateixa versió de SO).
També pots intentar fer una restauració del sistema a una data anterior, així podràs recuperar el registre abans de la infecció. Si funciona bé, passa-li un antivirus per intentar eliminar l'arxiu que t'ha infectat.
Si et baixes molts arxius de procedència dubtosa, tornaràs a tenir aquest problema. La solució definitiva és el software lliure, com molt bé et comenta en Lluís.