Tinc l´ad-aware d´antiespies. Pel que veig la ultima vegada el vaig fer servir al 2007 i quan la vull actualitzar, em diu que hi ha hagut un error. He passat l´escrutini igualment i em detecta 62 objectes crítics que he eliminat. Pero em demano: s´han eliminat si no em deixa connectar la nova versió??
Per altra banda, quan vaig a l´ADMINISTRADOR DE TAREAS, em surten tot d´arxius amb extensió exe. no se si son virus. ( els virus els he eliminat amb el kaspersky). Hi ha un llistat d´uns 25 arxius a la pestanya de procesos i no em resulten gaire simpàtics.
em podeu donar una explicació?? es que intento fer un "pantallazo" perque es vegi i no em deixa fer-ho.
Quan obres l'administrador de tasques tots els arxiu .exe son programes que en aquest moment tens executant-se a l'ordinador. Aquests programes tant poden ser virus com no ser-ho. Si ja has pasat l'antivirus el més normal és que siguin els programes que necesita l'ordinador per funcionar.
Per exemple el explorer.exe podríem dir que és el "windows", el svchost.exe si no estic equivocat és el programa que et permet connectar-te a internet, i apareix una vegada per cada programa que es connecta a Internet. La resta de processos depenen un xic del que tinguis instal·lat a la teva màquina.
En quant al Ad-Aware fa molt temps que no l'utilitzo, però no crec que deixi de funcionar pel fet de no estar actualitzat, ara et recomano que intentis o be actualitzar o be descarregar-te una versió mes actualitzada.
PD: Si he dit alguna barbaritat, en especial sobre els serveis, aviseu