Tinc un problema amb la versió del Word de l'Office 2003, a l'hora de donar formats a paràgrafs. He provat a desactivar el seguiment de format i totes les opcions disponibles, així que tot em porta a pensar que es tracta d'una errada del programari.
El fet és que estic escrivint un text normalment i si després d'acabada una frase, vull posar-ne una de les paraules a cursiva, em transforma tot el document a cursiva (i a més, de vegades em canvia la sagnia, tabulacions, etc.). L'única solució que he trobat és desfer la darrera acció, amb la qual cosa em deixa el text tal com volia.
Això que expliques també em passa a mi, de vegades. La solució, com tu apuntes, és desfer la darrera acció i s'obté el resultat que es volia. És un fet insòlit que em suposo que Microsoft deu tenir documentat, però és com si l'Office 2003 es tornés boig de tant en tant. Quan em passa això, el problema acostuma a limitar-se en un document en concret, però quan en crees un de nou, normalment, el problema desapareix per a la resta.No hi trobo més solució que la que tu ja has descobert, però reconec que et fa tornar una mica ximple el fet que quan facis un canvi de format, aquest no es produeixi fins que has desfet la darrera acció.
A vegades, la situació es complica perquè cada canvi t'afegix salts de línia a les capçaleres i canvis no desitjats a la plantilla amb la que estàs treballant. Si algú sap quina pot ser l'explicació i la solució a aquest problema freqüent, que ens us expliqui. Moltes gràcies.