Moderadors: jordis, Andreu, cubells
McCagumtot ha escrit:Fa temps que vaig traduir el reproductor d'àudio AIMP al català i òbviament m'agradaria carregar-lo al rebost. El tema és que no tinc ni fava de com fer-ho. Agrairé qualsevol suggeriment al respecte.
marcbel ha escrit:McCagumtot ha escrit:Fa temps que vaig traduir el reproductor d'àudio AIMP al català i òbviament m'agradaria carregar-lo al rebost. El tema és que no tinc ni fava de com fer-ho. Agrairé qualsevol suggeriment al respecte.
Aquí tens la resposta:
http://www.softcatala.org/wiki/Wiki_de_Softcatalà:Rebost
(copia bé l'adreça, que al sistema de fòrums no li agraden els accents)
No em deixeu ni utilitzar el meu nom d'usuari ha escrit:No sóc objectiu en el redactat? He consultat el Rebost i el BSPlayer s'anuncia com un dels millors programes de vídeo del moment. Fa sis mesos el donaven amb un ad-aware com una casa de pagès (desconec si l'han tret). Fot un cop d'ull a les avaluacions de l'AIMP i em dius el què. Penquem pel morro perquè la gent del nostre país tingui el millor programari i vosaltres sortiu amb censures i collonades. Foteu el que vulgueu!
McCagumtot
Censureu fins i tot el nom d'usuari ha escrit:Rafel:
Les gràcies per la traducció no es mereixen company (per això ens arremanguem) Gràcies a tu per corroborar i definir l'AIMP amb una expressió: "És l'hòstia!" (per no dir de puta mare,). Pel que sé, a més de reproduir amb alta qualitat, convertir fitxers, cremar CD's i enregistrar sons des del micro, aviat tindràs un mesclador de so. I en 4.4 MB.
Sr. Shakespeare (Macbeth)
"Aquí no censurem a ningú" = "L'acció que heu sol·licitat es limita a un dels usuaris dels grups emailconfirmed, rebost", ergo, se'm veta l'edició. A qui preteneu enganyar???
Un dia se'm demana objectivitat (en Rafel ha definit el soft en dues paraules), ara em demana un redactat de qualitat.
Miri vostè, jo em vaig limitar a fer una fitxa sintètica i a cantar la multi funcionalitat del programa, deixant-me de floritures literàries i d'altres mariconades.
Si s'escau (i en atenció a vostè) li cardo mots com "companyonia", "germanor" o "jovenívol", que malgrat no tenir res a veure amb el soft, li afegiran el plus de qualitat literària que vostè reclama.
Prefereix el to "xirucaire-farigolero" habitual d'aquesta casa o li foto un toc "seminarista benedictí" que, de ben segur delectaran els seus refinats gustos de Torquemada?
Amb el vostre sectarisme no em putegeu només a mí, putegeu la resta d'usuaris (se'l baixen de Download.com o Softonic) i us putegeu vosaltres. Apa, seguiu amb els vostres Paperets i d'altres inutilitats de la 1ª Guerra Mundial.
McCagumtot
McCagumtot ha escrit:Nota de l'administrador: Missatge suprimit per mancar el respecte als participants del fòrum.
McCagumtot ha escrit:McCagumtot ha escrit:Nota de l'administrador: Missatge suprimit per mancar el respecte als participants del fòrum.
He estat escrupolosament respectuós amb tots els usuaris d'aquest fòrum (excepte un) i així ho reflectia el Preàmbul del post censurat, on demanava públiques excuses per les molèsties que pogués estar ocasionant. Deia que era el meu darrer escrit i que no pretenia torpedinar res, ni eternitzar la polèmica. Anava signat amb nom i cognom (se’m demanava decència. Signar amb un àlies, com tot déu, deu ser indecent en el meu cas).
Vaig esterrecar al moderador (i la seva manera de redactar), amb dedicatòries de baixa intensitat. Censurable? Tot és opinable. Jo no ho hauria fet. Si les etzibes, les has de saber encaixar. Però no és el tema.
El que és una indecència és adduir "mancar el respecte als participants del fòrum", pluralitzant les víctimes quan aquesta és singular. Això és una burda manipul•lació per a predisposar els usuaris contra aquell que els és incòmode. És clar que venut així, la censura sembla més justificada. Visca la llibertat d'expressió!
PS.- De fet, ja patia la censura en no poder editar. Era sotovoce. No ho veia ningú. Ara tot queda més clarificat (aquí no censurem ningú!).
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants