No escolto l'emisora de ràdio per internet www.rac1.org. Al seleccionar l'oció de "ràdio en directe" s'obre una finestra que m'informa a la seva barra d'estat "fet", però no s'escolta res. Aquesta mateixa adreça l'escolto perfectament a través de l'Internet Explorer.
Veig pel codi font d'aquest nova finestra que l'arxiu a reproduir és www.rac1.org/audio/Player/rac1.wmx (llista de reproducció de Windows Media). Jo tinc posat a "Eines" ---> "Opcions" ---> "Aplicacions" que aquest tipus d'arxiu el reproduexi el Windows Media Player, però res.
Veig que si poso l'adreça www.rac1.org/audio/Player/rac1.wmx directament a la barra d'adreces del Firefox, llavors si que carrega el Windows Media Player i reprodueix correctament.
Per tant dedueixo que el problema està en que alguna part del codi font de la finestra que s'obre quan demanes "ràdio en directe" i que el Firefox no "entén" i per això no llença el Windows Media Player.
Altres emisores que hi ha per internet les escolto bé amb el Firefox ( no m'he parat a veure el codi font que tenen, això si que és veritat)
A la dreta de la pàgina, veuràs un petit marc rectangular titular "Escolta RAC1". Allà veuràs que hi ha 5 icones, que corresponen a 5 maneres diferents d'escoltar l'emissió de RAC1. Si marques la de la dreta, el podràs escoltar amb el wmplayer.