Un treball de recerca el 10 de Juny? una data un xic a tocar de quan s'entregaven (almenys en el meu cas), però bé, tot és possible:
Responc:
Ordinadors: Un portàtil --> S.O: Windows XP SP2 Professional Ubuntu Linux Hardy Heron (8.04) - el pobret està molt putejat, només cal que miris a [url=forum.somgnu.cat]Forum de SomGNU[/ur] les desgràcies que m'han ocorregut. No en són poques. M'agrada experimentar.
Sobretaula:
S.O.
Disc dur 1: 80 Gb de capacitat. Windows XP SP2 Professional 54 Gb de espai. OpenSuSE 10.0 en 24'05 Gb de espai. Sense mode gràfic per un desgraciat accident. En procés de solució... algun dia.
Disc dur 2: 80 Gb de capacitat. Ubuntu Linux Feisty Fawn (7.04) 30 Gb d'espai. Gentoo Linux 2008.0-rc1 49'04Gb d'espai. En proves actualment.
Disc dur 3: 40 Gb de capacitat. Windows XP SP2. 27 Gb d'espai. Utilitzat per a treballs de la universitat. M'he prohibit instal·lar-hi cap altre cosa que lo estrictament necessàri per la carrera. FreeBSD. Actualment el tinc abadonat.
Disc dur 4: 80 Gb de capacitat. Disc utilitzat per enmmagatzemar dades de qualsevol disc. L'utilitzo com a suport de còpies de seguretat. Molt estrany és que em gasti diners per CD's, DVD's. Blu-ray algun dia, tot és possible.
Noves espectatives: Aconseguir diners i muntar-me un RACK amb Gentoo o Debian (altament improbable per l'elevat cost). Renovar els PC's i, endinsar-me en Plan9, Inferno i, VxWorks (tots tres basats en Temps real, es a dir, el temps de resposta es primordial.)
Sobre els navegadors que utilitzo:
Internet explorer per consultar les notes de l'expedient acadèmic (únicament per això) Firefox 1.5 en general. Firefox 3.0 en el portàtil i en els Windows XP.
w3m i lynx en el OpenSuSE navegació per línia de comandes.
Tinc dos ordinadors: -Windows XP Home Sp3(dos discs durs:1-Sata 320Gb,2-PATA 200Gb) amb FF3 (Ara més q res de vídeoconosola i de suport de dades, és a dir, emmagatzeme tant les coses de Win com les d'Ubuntu a través de la xàrcia interna). -Ubuntu Hardy(PATA de 160 GB) amb FF3. He de dir q el PC ubunter, encara q té la mateixa RAM i velocitat de processador, és més vellet, encara la targeta gràfica és AGP, la RAM és DDR1 i el processador és un Prescott, més conegut per Preshot, perquè podries fer-te un ou deixat caure. Ha servit com a PC de Windows(q va patir una calfada bestial perquè es trencà el suport del ventilador), va quedar parat, el vaig reparar posant-li un nou suport de ventilador, i el meu germà l'emprà com a ordinador de descàrrega. Després la meua cunyada el va gastar com a PC de Windows normal, va retornar al meu germà com a PC de descàrrega, i ara ha retornat a mi, que li he atorgat la segona joventut amb Ubuntu, i tira com un campió, hehehe. Només que he de llevar-li la corrent amb el botó de darrere de la torre perquè cada dia s'encén a soletes a les 3 de la matinada,hahaha. I no puc solucionar-ho perquè si entre a la Bios em diu q no hi ha cap wake-up. Compartixc monitor, teclat, ratolí i altaveus amb un KVM2 i la xàrcia amb un switch.