Si vull instal·larme el Windows XP però ja tinc el CD d'un altre ordinador el puc instal·lar o he de tenir una llicencia diferent? En el cas que la llicencia fos diferent per a cada ordinador, puc comprar la solament la llicencia sense el CD de windows XP perquè em surti més barat?
Si és una llicència per a particulars, és una per a cada ordinador. Les empreses, per exemple, adquereixen un altre tipus de llicència, la VLK (Volume License Key), que és per aquest propòsit, el d'usar una mateixa clau per a instal·lar-lo en varis pc's.
En el teu cas, doncs hauràs de comprar un altre Windows XP (suposo que te'l donaran amb caixa amb la seva respectica clau al no instal·lar-te'l ells) i sense cap mena de descompte. En tot cas, si tens un ordinador de fa un parell d'anys, jo compraria un Vista. Mal q mal, per la diferencia que hi ha en els preus entre un Xp i un Vista....,això si, en el cas que vulguis anar per la via legal i no vulguis usar cap distribucio del Linux.
En tot cas, l'elecció és teva.
I per si et serveix la meva opinió, jo uso el Vista Ultimate i m'agrada i no hi he tingut cap problema en un PIV a 3,00GHz i 2GB de RAM, encara que hi hagi moltes males llengües sobre si el vista és allò, i allò altre.