Quan vaig descobrir el Firefox 3.0 vaig instal·lar-lo, i n'estic molt content. Al mateix temps vaig treure'm el Internet Explorer 7 que em donava molts problemes. Aquesta des-instal·lació la vaig fer un cop comprovat que el Firefox funcionava. I també, al cap de poc, vaig descobrir el Thunderbir i vaig fer el mateix: Vaig deixar d'utilitzar el correu Outlook Express ( si be de moment no el vaig desinstal·lar) i vaig instal·lar el Thunderbird. I tot va anar molt be al començament fins que un dia vaig voler enviar un correu amb un arxiu adjunt: I a partir d'aquí van sortir els problemes: No el podia enviar, i sempre em deia que hi havia un error en el meu servidor o be que la culpa era del destinatari o que no tenia prou ben configurat el correu sortint SMPT. Vaig intentar diverses sol·lucions i l'error continua. Ara em diu: "L'enviament del missatge ha fallat. El missatge no s'ha pogut enviar perquè la connexió amb el servidor SMPT correo.xxxx.es ha fallat. Pot ser que el servidor no estigui disponible o estigui rebutjant connexions SMPT. Si us plau, comproveu que el paràmetre del servidor SMPT és correcte i torneu-ho a provar, o sinó contacteu amb el vostre administrador de xarxa." Preguntes: Algú pot saber que passa i com puc arreglar aquesta situació? I Què o qui és el meu administrador de xarxa? Us estaria molt reconegut. Cal afegir que, el matix missatge que no puc enviar pel Thunderbird, sí surt i el puc enviar amb l'Outlook Exprés que encara no he desisnstal·lat. Nicolau