Intento posar el Diccionari Català al Mozilla Thunderbird, per la qual cosa el descarrego, i quan l'intento instal·lar a "Complements" del programa, em surt una nota que diu: "No s'ha pogut instal·lar el Diccionari Català 0.2 perquè no és compatible amb Mozilla Thunderbird 2.0.0.14 (Diccionari català només funcionarà amb Mozilla Thunderbird 3.0a2pre.". On em cal cercar-lo?. Algú em pot donar un cop de mà?
Moltes gràcies per la contestació, però es dóna el cas que el diccionari que e m'indiques, se'm posa al Mozilla Firefox, i el que em cal, és que s'instal·li al Mozilla Thunderbird.
Com puc instalar un diccionari de català a la versió 2.0.0.14? Al enllaç del rebost no m´ha solucionat els problemes que ja comenta l'usari anterior...
La versió compatible amb 2.0.0.14 és actualment la 0.11. Has seguit les instruccions que hi ha?
Com instal·lar-ne en el Thunderbird
1. Cliqueu amb el botó dret a l'enllaç de sota i escolliu "Anomena i desa..." per a baixar-vos el fitxer i desar-lo al disc. 2. En el Mozilla Thunderbird, obriu Complements des del menú Eines. 3. Cliqueu el botó Instal·la, cerqueu el fitxer que us heu baixat i cliqueu "D'acord".