Tinc dos problemes amb el Mozilla Thunderbird versió 2.0
El primer de tots és amb el Correu Brossa. En principi el tinc activat ja que el programa me'ls detecta a l'instant. El problema ve perquè no s'ha creat la carpeta "Correu Brossa" i per tant, quan un correu el marca com a Fraudulent no el passa a aquesta carpeta ja que no existeix, si no que el deixa a la mateixa Safata d'entrada.
El segon problema que tinc es amb les llistes de correu. Abans, amb la darrera versió de Thunderbird podia crear llistes de correu i només arrossegant les direccions a aquella llista s'afegien automàticament. Ara, no em deixa, es a dir, que puc crear la llista però no puc arrosegar les direccions d'e-mail a les llistes.
Bones, Només he trobat una manera cutre de resoldre el tema de la llista de correu. Un cop creada la llista de correu dins d'una llibreta d'adreces, a mí m'apareix a la part esquerra el símbol [+] a la llibreta d'adreces. Això vol dir un desplegable. Al pulsar en [+], apareix la llista creada, a l'esquerra. Ara sí que es poden arrossegar les adreces a la llista, desplaçant-les al nom de la llista que apareix al desplegable. Salutacions