Treballo amb Thunderbird des de fa temps i fa uns 15 dies (sense canviar la configuració) va deixar d'enviar-me missatges. Els puc rebre però no enviar-los. De fet es connecta amb el servidor, però acaba indicant que deu haver-hi algun error. Després de reconfigurar-lo un munt de vegades i amb diferents smtp, he provat amb altres programes de correu i m'està passant el mateix, programes que abans em funcionaven.... he revisat el Firewall, però està correcte... Algú de vosaltres em podria donar una "pista"...
Gràcies per endavant!
Tina
A veure si això és un problema general?. Sempre he treballat amb el Thunderbird sense problemes. I ara puc rebre correus, però no surten. Fins el punt que he hagut de passar-me a l'OutlooK. Algú sap què pot ser????
Tenia el mateix problema. Darrerament no hi havia manera de poder enviar correus tot i comprovar constantment la configuració del servidor i les seves dades.
Després de seguir les passes del teu apunt he comprovat que em funciona canviant els Paràmetres de seguretat. No accepta TLS ni SSL.
És normal que no demani connexió segura?
Seria possible una pàgina on defineixi exactament què són la TLS i la SSL i les seves utilitats?
Tinc el mateix problema. Sempre m'havia funcionat bé. Des de que el vaig inst·lar amb un ordinador nou amb el Windows Vista, no hi ha manera. Fa 5 mesos que no envia correu. El problema és que em dona el missatge que el correu ha estat enviat amb exit. M'he assabentat fa ben poc que no els destinataris no ho rebien. Repassant he deduït que és des de que treballo amb el windows vista.