Basicament, el q pots aconseguir es el q dius, opinions q nomes serveixen per a fer-se una idea sobre el que pensa una persona, pero no pas sobre la seva capacitat de detecció, etc real
Segons un estudi , en principi independent, el millor antivirus es el de TrendMicro en global, pero basicament, la millor opcio a l'hora d'escollir un antivirus es que sigui d'una empresa coneguda amb alguns anys en el mercat, s'actualitzi a diari, i ofereixi protecció en temps real. Hi ha moltes programes que es fan passar per antivirus....
El que m'agrada de les opinions es quan es parla sobre el consum de CPU, memoria, si alenteix molt l'ordinador, etc
La meva opinio es aquesta:
Si vols un antivirus de pago, et recomanaria el Kaspersky abans que el bitdefender.
Entre els gratuïts, usaria el Avast, el Antivir o el AVG, pero tingues en compte que aquestes versions ofereixen una proteccio mes limitada que la de pago, però que si els uses junt amb altres programes, pots cobrir les mancances d'aquestes versions, com per exemple la del tallafocs, detector de programari espia, etc
Posats a comentar el tema... sense cap dubte et recomanaria l'Avast!, ja que jo en soc usuari fa ja uns quants mesos i no en tinc cap queixa, al contrari, em va genial i no he tingut mai cap problema amb ell instal.lat. Cosa que no puc dir d'altres antivirus de pagament que he tingut (maccafee,norton...).
De tant en tant faig un escaneig amb el ad-aware se personal per complementar i llestos!
El mateix poden dir tots els amics i parents a qui els poso l'Avast...
La veritat és, que tinc l'Avast des de fa molt temps, amb molt bons resultats. Cada dia s'actualitza i a més és en la nostra llengua. De moment, n'estic molt content, a part de ser gratuït.
[quote="karlmcfar"]Basicament, el q pots aconseguir es el q dius, opinions q nomes serveixen per a fer-se una idea sobre el que pensa una persona, pero no pas sobre la seva capacitat de detecció, etc real
Us agraiexo el consell de l'antivirus, crec que instal laré l'Avant,.Gracies.
Segons un [u][url=http://blogs.pcmag.com/securitywatch/Results-2008q1.htm]estudi[/url][/u] , en principi independent, el millor antivirus es el de TrendMicro en global, pero basicament, la millor opcio a l'hora d'escollir un antivirus es que sigui d'una empresa coneguda amb alguns anys en el mercat, s'actualitzi a diari, i ofereixi protecció en temps real. Hi ha moltes programes que es fan passar per antivirus....
El que m'agrada de les opinions es quan es parla sobre el consum de CPU, memoria, si alenteix molt l'ordinador, etc
La meva opinio es aquesta:
Si vols un antivirus de pago, et recomanaria el Kaspersky abans que el bitdefender.
Entre els gratuïts, usaria el Avast, el Antivir o el AVG, pero tingues en compte que aquestes versions ofereixen una proteccio mes limitada que la de pago, però que si els uses junt amb altres programes, pots cobrir les mancances d'aquestes versions, com per exemple la del tallafocs, detector de programari espia, etc[/quote]
Jo també tinc l'Avast!, però crec que tinc problemes amb programes espies, ja que l'ordinador li costa de processar algunes coses a la vegada. I pel que he llegit l'Avast no protegeix de espies...
Per cert, ara em volia baixar el Spybot Search and Destroy i no l'he trobat gratuit, algu em pot indicar una web que sigui completament gratuit? Es que sempre et surt allò d'enviar un sms... Però aquest no ofereix protecció a temps real com l'avast no? Quin recomeneu per temps real?
De protecció en temps real no n'ofereix per a tots els elements. Disposa de la opcio "immunitzar" per a protegir-te d'algunes amenaces tan del IE com del Firefox sense necessitat de tenir cap programa resident a memoria, i de la utilitat Teatimer que et protegeix d'alguns canvis que es produeixin en el registre i en les configuracions del IE (aquest si que romandra resident).
Tot i aixo, si no t'agrada veure gaires alertes, aquest programa t'atabalara una mica al començament. El que desactivaria es el HIPS, ja que si no saps ben be que respondre, acabaràs dient "permetre" a tot i sera com si no el tinguessis activat.
Els programes sempre s'han de descarregar des de la seva pàgina oficial, d'aquesta manera evitarem pagar sense motiu i ens assegurarem que no porta cap tipus de malware.
Sobre quins antivirus utilitzar, a Windows sóc més partidari del hardening que no pas d'omplir el sistema de softwares de protecció monitoritzant. Una bona forma de configurar un sistema Windows XP és com s'explica aquí:
http://anelkaos.blogspot.com/2006/12/fo ... ws-xp.html
Dels estudis d'antivirus que he fet i vist puc dir que en cas de voler utilitzar-ne algun, gratuït recomanaria AVG i pagant Kaspersky.
M'agradaria recordar que és molt més necessari un firewall que no pas un antivirus, de fet, amb una bona configuració, el segon no és necessari.
Merci pels consells!
Doncs mira, jo l'altre dia vaig descobrir que tenia el firewall de windows apagat... Es per això que ara m'he instalat tot tipus de programes de protecció... Una pregunta, algu sap si el spyware terminator i el spybot search and destroy presenten alguna incompatibilitat? Bé, en el search and destroy he desconectat la funcio "tea timer" perque em semblava que anava lent i com que el spyware terminator ja ho fa...
Una altre pregunta referent al spyware terminator: Es que he escanejat i m'ha trobat un parell de spywares que el search and destroy no havia trobat, però no sé com eliminar-los desde el programa. Sabeu com eliminar desde el spyware terminator? Haig de fer-ho manualment buscant la carpeta que m'especifica?
Nop, per esborrar prems el boto eliminar en la pestanya "Objectes critics" (crec q es diu aixi, q ara no el tinc al davant) i jasta, ho esborrara el programa automaticament. Per a realitzar escaneigs i esborrar et recomano que ho facis des del mode a prova d'errors del windows, aixi t'assegures que no estan en us (normalment funciona aixo).
Referent al que deies de si eren incompatibles, doncs no ho son. Encara que tinguis el teatimer activat, els dos escuts es porten be, i si mai se't cola un permetre en un lloc, l'altre et pot donar una segona oportunitat per a bloquejar-ho.
Val, merci! Però no ho puc fer després del escaner no? Vull dir a través dels informes. Es que allà no em surt lu de objectes crítics, només surt quarantena i no hi tinc res allà... Suposo que hauré de tornar a escanejar..