Hola.
Tinc un problema amb els adjunts de Word, ja que tinc el OFFICE 2007 desde fa poc i tinc que enviar adjunts i ells no podem veure el adjunt. Nesecito camviar algo.
Apa-li.
Manel.
El teu problema és que, per defecte, el Word 2007 desa tots els documents en el format o extensió .docx la qual cosa fa que els que no tinguin aquest processador de textos no els puguin obrir. Per evitar això, has de buscar la pestanya on hi ha les Eines del Word, i en l’opció de desar li has de dir al Word que, per defecte, desi tots els documents en el format per a versions anteriors al Word 2007 (és a dir Word 97, 2000, XP i 2003). Crec que per configurar les opcions el Word 2007 has de fer doble clic a l’escut del Word que hi ha a la barra de pestanyes, al principi a l’esquerra.
Un altra opció, és que tots els documents que vulguis adjuntar amb un correu als teus amics els obris en l’Office 2007 i els desis en format Word 2003. Veuràs que tots els documents tindran l’extensió .doc que és la que s’obre amb els processadors antics.
Si no et vols trobar amb aquests problema en un futur, jo usaria el format .odt que és lliure i estandard. Nose si windows 2007 incorpora guardar amb aquest document, pero si que ho fa http://openoffice.cat/ que està en català i és lliure