Us explico el meu problema: Tinc 3 webs en la meva barra del IE que no desapareixen, ja que quan poso la primera lletra surt el nom complet a pesar de que he anat a Herramientas -> Opciones de internet i he borrat historial, cookies i arxius. També he borrat lu de "certificados". El més curiós del cas es que només apareixen per autocompletar (no quan desplego la llista) al escriure la primera lletra i no són webs extranyes (una es el google, l'altre és una plana de un fotolog i la de indianajones.es). He anat a Herramientas -> Opciones -> Contenido per treure lu de autocompletar, aleshores no surt, es clar, però si torno ha activar l'opció apareixen de nou. Quin és el motiu? Podria ser un espia? De moment m'he baixat el "Spy Bot Search and Destroy" ja que de tema protecció només tenia l'Avast! i he llegit que contra espies no fa res. Faré un scanner amb l'antiespia, però tinc el pressentiment que no es solucionarà. Que opineu? Sabeu que puc fer per fer desapareixer aquestes 3 webs que només surten al posar la primera lletra? Cal que utilitzi el Ccleaner? es que no em fa gaire gràcia...
Passa CCleaner sense por i et borrarà això. Es pot marcar tot sense cap perill a l'apartat "Cleaner" a excepció de les "Advanced", però pel que tú vols fer amb seleccionar només les de l'Internet Explorer n'hi ha prou.