Fa uns dies em vaig baixar l'Ares.
He estat descarregant pelis i quan per fi ha acabat la descàrega i les he volgut mirar m'he adonat que no es veuen les imatges, només es reprodueix el so.
No sé per què.
Amb el que sí que m'he fixat és que de les quatre pelis que m'he baixat, tres eren .avi i una -mpg, i precisament les tres .avi són amb les que em passa això mentre que l'altra (.mpg) no. No sé si és casualitat...
Tinc el Windows vista; no sé si pot tenir a veure.
A banda, des que vaig instalar el programa l'ordinador fa coses estranyes: duplica finestres, esborra els menús emergents de l'escriptori i després van apareixent poc a poc, se'm penja...
No sé si hi ha alguna versió de l'Ares que sigui més apropiada o que doni menys problemes, més fiable... ; o fins i tot potser em podrieu recomenar un altre programa de descàrregues que sigui millor, no sé..
Pel què fa al primer tema, sembla clar que et falten els còdecs per veure els vídeos. Et recomano que usis el vlc, un reproductor que ho reprodueix gairebé tot i que no necessita còdecs extra, i que a més, és lliure, gratuït i en català: http://www.videolan.org/
Pel què fa al segon tema, em sembla una mica estrany. Que no se t'hagi colat algun virus... amb els programes P2P és bastant habitual!