Un dels millors reproductors d'àudio del moment (si no el millor) és l'AIMP.
Jo era un Winamp-addicte però aquest li treu els colors. Per això em vaig animar a traduir-lo. En aquesta versió 2.10 ja duu el català incorporat.
Pesa 4,4MB i és convertidor de fitxers i torrador de CD's (tot i que jo no ho he provat). Ara que AOL s'ha quedat el Winamp, convertint-lo en un megastore (una mena de Corte Inglés on-line) i ha eliminat els pedaços de llengua, és un bon moment per a engegar-los a dida. Si més no, us recomano que el proveu (pesa com un fitxer mp3).
ATENCIÓ.-Un cop instal·lat apareix un quadre amb les banderes, feu córrer la barra lateral per a cercar el català (si no ho feu s'obrirà en rus per defecte i si algú no acaba de calar l'alfabet ciríl·lic pot tenir problemes).
No t'obliguen a res, home. Tu selecciona un dels molts llocs de descàrrega i s'obrirà una pàgina, on efectivament hi ha una sponsorització del Registry Mechanic però fixa't que diu RECOMENDED DOWNLOAD (descàrrega recomanada). Ni puto cas. Espera't i se t'obrirà el gestor de descàrregues.
Cas de no tenir-ne, des de Softcatalà, baixa't l'Star Downloader que també és en català i va de conya. I repeteixes l'operació.
O vés al Google demana AIMP 2.10 i te'l baixes d'un altre lloc. El fitxer de llengua ve incorporat. No te'n penediràs!
Mcagumtot, estic perdent l'oremus. Ara no trobo l'Star download, hi ha una web amb aquest nom, però allí només veig games, acceleradors de descàrreges i jo que sé; de tot menys aquest star download.
He sentit a dir q està molt bé aquest reproductor, però aquesta interficie gràfica, tan semblant al winamp mai m'ha agradat, la trobo incòmode. Prefereixo altres con el Windows Media Player o l'iTunes, encara que siguin moltissim més pesats.
No dic que l'aimp no estigui bé, però no substitueix al winamp de sempre! Ara mateix jo no faria servir cap altre programa per escoltar podcast de ràdio que el meu winamp. I que ningú no em parli de l'iTunes! iTunes és la cosa més pesada... amb el Winamp t'escoltes el programa i si vols després te'l baixes, en canvi l'iTunes se'l baixa directament i per tant t'has d'esperar a que acabi per començar a escoltar.