Fa molt de temps que tinc el Firefox i es va actualitzant automàticament. Des de la darrera actualització de tant en tant, bastantes pàgines, se'm carreguen amb una grandària de tipus de lletra molt més gran. Si torno a recarregar la pàgina llavors es veu bé. Després de diferents dies amb aquest problema ja començo a estar-ne una mica fins els dallonsis del problemeta, ja que he d'estar molt més temps per visitar les mateixes pàgines. Aquest problema no el tinc amb altres navegadors, i tot i que jo prefereixo el Firefox, al final faré servir altres opcions.
podries donar algun exemple de web en la que passa aixo?
gairebe diria q es pq no dones suficientment temps perque s'acabi de carregar la pagina, ja que si refrescant es veu be.....pero fins no veure l'exemple, no ho veig gaire clar. Aixo q nomes passi amb algunes webs en concret tambe podria ser q nomes han estat programades pensant amb IE i per aixo fallen amb el firefox, pro vaja, q si refrescant es veuen be.....
Evidentment el problema és que la pàgina és carrega fins al final i el navegador la mostra amb un tipus de lletra molt gran, diferent de l'habitual. La pàgina d'exemple és d'un fòrum en anglès i hi puc obrir dos o tres fils i un, de tant en tant, es mostra amb un tipus molt gran de lletra. Si li canvio la grandària al navegador, per no estar graduant el tema a cada moment, les següents pàgines obertes es mostren amb un tipus de lletra molt petit i ja hi tornem a ser.
I si una pàgina, de forma aleatòria es mostra amb una grandària diferent i de manera contínua has d'estar afinant el butonet dels nassos, doncs al final el que fas es fer ús d'un altre navegador que no t'emprenyi de manera contínua.
En fi, fa anys que faig servir el Firefox, des d'abans de la sèrie 1, mira si fa temps, i no m'havia passat mai. I no crec que el problema estigui en la programació de les pàgines.
He obert un altre cop la pàgina que he posat d'exemple, i se m'ha carregat amb la grandària del tipus de lletra correcte. No és un problema de les pàgines web, és un problema del navegador.
Be, el problema podria ben ser que la pagina estigues mal programada i no funciones correctament sota alguns navegadors, per exemple, quants cops no has vist al peu de pagina: optimizada para IE, o per l'estil, es a dir, d'una manera "amable" et diuen que si tens problemes, aire, q ells ho han programat per IE, pero be, diria q el comportament que descrius no te gaire a veure amb aixo, pq si es veu malament, se'n veu sempre.
Anem a descartar una opcio, pot ser mol idiota, pero be, millor començar per algo, donat q he anant fent clics en aquesta web i no se'm presenta res amb lletra molt gran.
Prova de netejar la cau del navegador (per si desconeixes la opcio: Eines->Neteja les dades personals...). Sino, pots usar programes com el CCleaner, amb el que pots netejar aixo i mes.
Tambe mira que no usis algun complement del firefox que pugui interferir i provocar aixo. Inhabilita'ls si es q fan alguna cosa que podria interferir en la web, com per exemple el firebug, o similars, q analitzen la web, etc
Prova aixo, per provar no si perd res....
PD: quan dius q quan reduiexes el text a la mida normal, se't mante la mida que has establit en la mateixa pestanya en la q ho has fet, o tambe si n'obres d'altres??