En moltíssimes ocasiones quan intento obrir, des del Firefox 2.0.0.12, un document en .pdf que em presenta el Google, m'apareix una finestra amb el títol (Adobe reader 8.1 ha detectado un problema y debe cerrarse). Haig de tancar el Firefox i tornar a començar. Ja n'estic ben tip, sobretot quan veig que amb l'Explorer no tinc aquest problema. Algú fóra tan amable de dir-me què haig de fer per no trobar-me amb aquest entrebanc? O és que el Firefox i l'Adobe són incompatibles?
Primer de tot, prova a instal·lar el firefox un altre cop: desinstal·la la versio actual que tens i tornant-la a instal·lar.
Si el firefox no es problema, aleshores prova a desinstal·lar la versio actual del acrobat Reader i torna-la a instal·lar, tot i que si amb el IE funciona i els pdf s'obren correctament no sembla que sigui aquesta la causa, pero per provar no si perd res.
Crec recordar que també pots configurar l'Acrobat Reader perquè no s'obri dins del Firefox mitjançant un connector, sinó que s'obri en una finestra pròpia. D'aquesta manera evitaries que un programa bloqués l'altre.
No et puc guiar per les opcions, perquè no faig servir aquest programa... Remena una mica.