Acabo de conèixer aquest fòrum i us escric per un problema que vaig patint fa temps.
Es tracta de les subcarpetes que he anat creant amb els mesos al Thunderbird, per desar i classificar el correu depenent del seu tipus.
Resulta que quan inicio el Thunderbird gairebé mai s'enrecorda de l'estat de les carpetes.
O sigui, coses com l'ordre dels correus de les carpetes, si és ascendent o descendent, si està oberta o tancada, o fins i tot si hi ha correus sense llegir o quants n'hi ha, tot això el meu Thunderbird NO ho actualitza quan surto del programa.
I això em passa d'unes quantes versions ençà (actualment tinc la v2.0.0.9). I encara sort que a Propietats de la carpeta ara hi ha la opció de Reconstruir l'índex i puc fer que em rellegeixi els correus de la carpeta, però continua sense desar-ho al disc, no ho recorda, i ho haig de fer carpeta per carpeta (en tinc unes 135)!!!
En fi, un comportament molt molest, i també em passa una cosa similar amb les subscripcions RSS, que no les puc eliminar ni canviar de carpeta.
A algú més li ha passat alguna cosa semblant?
Alguna idea?
Algun complement que m'ajudi a gestionar les carpetes?
Jo tenia problemes semblants amb el Thunderbird no m'enrecordo ara exactamente que passaba però no funcionava com hauria de fer-ho, es una caca de programari, i ja me l'he tret del damunt.
Idees:
Alpine,sylpheed,outlook,forteagent, google "free mail client"