Agrairé que algú m'expliqui com es fa i on es col·loca una còpia de seguretat de tot el sistema perquè hi càpiga. Tinc el Windows XP. Després de formatejar, es pot tornar a restaurar tot el que hi havia?
doncs depèn com facis la copia de seguretat. Si realment vols que estigui tot tot, fes una imatge del sistema, que l' hauras de guardar en una altre partició, disc o CD/DVD.
Si no saps quines eines utilitzar, com a privat, existeix Norton Ghost, programa per fer imatges del teu disc dur, i restaurar-les quan vulguis.
com a lliure tens http://www.partimage.org/Main_Page que també et permet fer imatges i restaurar-les.
Jo personalment quan feia servir windows, utilitzava aquestes eines. Primer instalava el sistema amb els drivers i programes, i un cop tenia el sistema complet i net, feia una imatge. LLavors posava els arxius personals. I el dia que windows no rulava més, feia copia dels arxius personals, formatava, i aplicava la imatge que havia fet ja fa temps, per estalviar-me tornar-ho a instal·lar tot.