Moderadors: jordis, Andreu, cubells
galderic ha escrit:Hola amigues i amics d’aquest fòrum!
A veure si em sé explicar, ( perdoneu que «m’enrotlli» molt), i trobo algú per dins aquest fòrum que em pugui donar un cop de mà en un problema que em penso que tinc, i no trobo la manera de solucionar-lo. Direu que no és res potser, però a mi en té amoïnat.
Avia’m:
Quan algú m’envia quelcom que per a visualitzar-ho ho haig d’obrir i ho faig amb el navegador Internet Explorer al fer clic sobre l’enllaç se m’obre una petita pantalla en la qual hi consten tres opcions: OBRIR, GUARDAR, CANCEL•LAR, i jo trio la que més en convé.
Si la mateixa operació la faig amb el navegador Mozilla Fire Fox, em surt una petita pantalla que només em demana (i m’obliga) si vull guardar el que m’envien, o cancel•lar la operació.
Enteneu amigues i amics el què vull dir?
Sabeu algú de vosaltres si això funciona així per defecte, o hi ha alguna manera perquè es pugui configurar i faci el mateix que amb el navegador Internet Explorer?
Estic segur que ho heu entès, però jo tinc la sensació de que potser no m’he explicat prou bé. Perdoneu, però sóc bastant ruc amb aquest temes.
Si en sabeu la solució i preferiu respondre’m per correu electrònic, no hi tinc cap inconvenient, aquesta és l’adreça electrònica:
vicemarsan@gmail.com
Però si el que jo considero un problema no ho és tant i per tant té solució, us prego que a l’hora d’explicar-me què haig de fer per solucionar-ho, ho feu amb molta claredat, pas a pas, perquè ja us he dit que sóc bastant ruc amb aquests temes.
Molt agraït per tot.
Salutacions cordials.
Vicenç Marquès i Sanmiquel.
PellRoja ha escrit:galderic ha escrit:Hola amigues i amics d’aquest fòrum!
A veure si em sé explicar, ( perdoneu que «m’enrotlli» molt), i trobo algú per dins aquest fòrum que em pugui donar un cop de mà en un problema que em penso que tinc, i no trobo la manera de solucionar-lo. Direu que no és res potser, però a mi en té amoïnat.
Avia’m:
Quan algú m’envia quelcom que per a visualitzar-ho ho haig d’obrir i ho faig amb el navegador Internet Explorer al fer clic sobre l’enllaç se m’obre una petita pantalla en la qual hi consten tres opcions: OBRIR, GUARDAR, CANCEL•LAR, i jo trio la que més en convé.
Si la mateixa operació la faig amb el navegador Mozilla Fire Fox, em surt una petita pantalla que només em demana (i m’obliga) si vull guardar el que m’envien, o cancel•lar la operació.
Enteneu amigues i amics el què vull dir?
Sabeu algú de vosaltres si això funciona així per defecte, o hi ha alguna manera perquè es pugui configurar i faci el mateix que amb el navegador Internet Explorer?
Estic segur que ho heu entès, però jo tinc la sensació de que potser no m’he explicat prou bé. Perdoneu, però sóc bastant ruc amb aquest temes.
Si en sabeu la solució i preferiu respondre’m per correu electrònic, no hi tinc cap inconvenient, aquesta és l’adreça electrònica:
vicemarsan@gmail.com
Però si el que jo considero un problema no ho és tant i per tant té solució, us prego que a l’hora d’explicar-me què haig de fer per solucionar-ho, ho feu amb molta claredat, pas a pas, perquè ja us he dit que sóc bastant ruc amb aquests temes.
Molt agraït per tot.
Salutacions cordials.
Vicenç Marquès i Sanmiquel.
hola Vicenç
jo quan em trobo amb aquesta finestra és quan descarrego un programa executable. Com per exemple un arxiu amb extenció .exe
Nose per que passa, però la meva teoria és que quan resulta un possible virus, no tel deixa executar directament, sinó que tu tel has de baixar i després executar-lo. Potser per seguretat. Això t' ho dic des de la ignorancia, ja que podria no ser així.
Convidat ha escrit:No es aixo, Firefox te uns programes per a cada cosa pero per els executables no es un programa es un altre cosa mes complexa per aixo no tel deixa obrirlo no es per re més.
montgri ha escrit:Bones,
En efecte es tracta d'una opció de seguretat del navegador.
Amb el Firefox pots associar la majoria d'extensions que es predeterminen a partir del programari de cada sistema (.mp3 - un reproductor, .pdf - un visor/editor, .txt - un editor de notes, etc) pero el cas dels arxius executables és diferent ja que son els que conformen la majoria d'arxius susceptibles de contenir virus en general, per dir-ho d'alguna manera entenedora.
Amb Internet explorer al premer sobre "obrir" es descarrega l'executable en un directori temporal ocult, que si un no precep a on és es pot arribar a quedar mesos, inclòs després de la desinstal·lació del propi programa. És per això que és recomanable desar/guardar aquesta mena d'arxius i esborrar-los un cop instal·lat, en cas de que no s'hagi de fer ús més endavant.
Particularment trobo acertada la opció del Firefox.
Pero tot és modificable, i aquest punt també, encara que és una mica complexe--> aqui (és una idea aproximada)
Ho he provat amb la versió 2.0.0.11 i efectivament funciona modificant algun detall del de la url; em descarrega l'arxiu al directori temporal i l'executa.
Pero millor deixar-lo com està, insisteixo.
Salutacions
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants