Jo tinc l'Open Ofice i treballo amb l'XP, sense problemes, però un amic meu s'ha comprat un portàtil que porta el Vista, i li vaig aconsellar que es baixés l'Open Ofice perquè a mi em funciona molt bé. Se'l va baixar, però a l'hora d'instal·lar-lo, no li permet fer-ho.
Pot ser que tingui alguna incompatibilitat, a part (per descomptat) de la manca de coneixements, com jo, en temes informàtics. O es que cal alguna autorització de seguretat?
no tinc vista, pero segons he sentit la incompatibilitat no és open office, sinó vista. es veu que hi ha bastanta gent que te problemes a l' hora d' instal·lar
programes.
Hola al meu bloc he publicat un extens article sobre el tema d'incompatibilitat amb vista, i una possible solució, encara que no és la que hauria de ser, ja que hauria de ser la gent de Microsoft qui solucionés el problema. L'article és el següent
Ja veig que has estudiat bé el tema, i en saps molt. Jo no en tinc ni idea, i el meu amic tampoc, això vol dir que acabarà passant el de costum, anar a parar als productes de Microsoft, perquè els que no tenim coneixements, em d'anar a la botiga i que ens instal·lin els programes que comprem.
Us repeteixo les gràcies per respondre, i llàstima de no poder donar-lis una cossa al cul als que s'aprofiten de la manca de coneixements que tenim la majoria d'usuaris, i així aconsegueixen una posició dominant, i ens fan passar pel tub.
Vaig instal·lar sense problemes un openoffice en un windows vista. Es clar que la instal·lació del vista la vaig fer jo mateix amb el DVD que portava l'ordinador, i era molt diferent que la que havia vist en el portàtil d'un company de feina -que no incloïa DVD, sinó que només portava el vista pre-instal·lat amb llicència-, i on la gestió d'usuaris era veritablement terrorífica. Com diu el Quim en el seu blog, sembla que desactivant el control d'usuaris la cosa hauria d'anar-te.
El més fotut de tot plegat és que s'està demostrant que el vista no és un sistema operatiu 'estable', sinó que sembla més aviat un sistema en fase beta -començant per la txapussa que han fet amb la pila TCP/IP-. Que jo sàpiga, per les versions beta dels productes informàtics privatius no s'hauria de pagar llicència d'ús.
Francament, penso que avui dia és molt més fàcil instal·lar un sistema GNU/Linux, amb tot el seu programari facilíssim d'instal·lar, que no pas configurar un windows vista correctament. El problema és la por a allò que no es coneix. Tanmateix, coneixem realment el windows Vista? A qui afavoreix que s'hi instal·li un office pirata?