Moderadors: jordis, Andreu, cubells
perot ha escrit:{...}Si el que vols fer és esborrar permanentment les dades que romanen al disc despres d'esborrar els fitxers, hi ha programes i utilitats senzilles que no fan altra cosa que sobreescriure diverses vegades dades aleatories a l'espai lliure. Si tens un disc que comença a fer el tonto, millor salva tot allò que puguis abans no sigui massa tard i compra-te'n un altre.
Jacquard ha escrit:perot ha escrit:{...}Si el que vols fer és esborrar permanentment les dades que romanen al disc despres d'esborrar els fitxers, hi ha programes i utilitats senzilles que no fan altra cosa que sobreescriure diverses vegades dades aleatories a l'espai lliure. Si tens un disc que comença a fer el tonto, millor salva tot allò que puguis abans no sigui massa tard i compra-te'n un altre.
Estic d'acord amb tu!
PellRoja, que ets desenvolupador del gparted?![]()
Jacquard ha escrit:Ho deia perquè vaig observant la immensa cantitat de post en els que els hi recomanes el gparted
Sobre lo de la distro especial per escriptura de dades aleatòries, suposo que les distros forenses (em sembla que hi ha una que es diu helix, ara no ho recordo molt clar) aconseguirien trobar les dades originals del disc dur?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants