Tinc instal·lat de fa temps l'eMule i no havia tingut mai cap problema sense solució... però de fa un parell de setmanes s'hem connecta als servidors eMule, però no pas a la xarxa Kad i aleshores no és capaç de baixar cap fitxer. A la pestanya Kad, on abans hi havia una llarga llista de contactes, ara la tinc buida. Dóna la opció de posar una IP d'arrencada, però no en sé cap. Finalment, per posar-vos en situació, cal dir que usufructuo una connexió wifi oberta, per tant existeix la possibilitat que hagi deshabilitat algun port o servei o hagi vedat alguna IP o qui sap què. Tot i així, algú em podria ajudar a trobar una solució, com a mínim passant una IP d'arrencada i (com)provar que el problema no sigui senzillament això.
No és que et sàpiga donar una gran resposta però a mi m'ha servit amb el mínim de molèsties.
De tant en tant, em desapareixien els servidors, no me'n quedava cap. O pitjor encara em passava això teu. Solució: desintal.lació de l'emule amb el ccleaner i tornar a instal.lar.
els fitxers temporals els treus del directori i després els hi pots tornar a posar, un cop feta la nova instal.lació. I no perdràs res que estigui a mig descarregar.
Per a mi ha estat la solució menys complicada quant a temps i a feina. Sort!