Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Rafel ha escrit:Jo gaste este programeta, q aguarda els mails, els preferits i les configuracuions de filtres.
http://mozbackup.jasnapaka.com/![]()
![]()
PellRoja ha escrit:acabo de buscar la carpeta per primer cop i no pensava que guardes els emails tots en un arxiu. En el meu GNU/Linux dins del /home trobo aquesta direcció. I el Inbox és l' arxiu que guarda tots emails de la carpeta Inbox.
Jo em pensava que ho separava cada email en un arxiu.
Suposo que en el directori del teu usuari més aquesta direcció, podras trobar el correu.
.mozilla-thunderbird/4jech1ey.default/Mail/Local Folders/Inbox
pserrats ha escrit:PellRoja ha escrit:acabo de buscar la carpeta per primer cop i no pensava que guardes els emails tots en un arxiu. En el meu GNU/Linux dins del /home trobo aquesta direcció. I el Inbox és l' arxiu que guarda tots emails de la carpeta Inbox.
Jo em pensava que ho separava cada email en un arxiu.
Suposo que en el directori del teu usuari més aquesta direcció, podras trobar el correu.
.mozilla-thunderbird/4jech1ey.default/Mail/Local Folders/Inbox
Si vaig a aquesta carpeta, trobo una carpeta que posa el nom de la carpeta.sbd que està buida, i un arxiu amb el mateix nom però sense tipus de fitxer... Per la mida diria que és aquest, però no sé com copiar-lo perquè no té format!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants