Un dia l'Internet no va funcionar més i vaig haver de formatitzar altre vegade el meu nou ordinador. Per suposat vaig perdre totes les dades del meu Correu Thundirbird.
L'Outlook de l'Office i l'Outlook Exprès, malgrat tenir-los configurats exactament igual que el Thundirbird, no em deixen enviar missatges ni em funcionen bé tampoc.
Jo l'OE els lleve i l'outlook només el gaste per a sincronitzar els contactes del mòbil. De gestor preferixc el thunderbird.
Si saps configurar-lo, és millor q l'Outlook, i amb l'extensió del calendari, és total.
Em consta que Microsoft ja ha publicat tres "pedaços" que, m'imagino, solucionen el problema de l'Outlok per avui.
A vegades Microsoft publica el que se’n diu un pedaç en forma de Service Pack (SP), hi ha tres Service Pack, SP1, SP2 i SP3 per al programa que tradueix la interfície de l’Office 2003 al català.
Service Pack 1 de Microsoft® Office 2003 per al paquet d'interfície d'idioma
Descripció breu
El Service Pack 1 de l'Office 2003 per al paquet d'interfície d'idioma proporciona les últimes actualitzacions de Microsoft Office 2003 per al paquet d'interfície d'idioma.
Service Pack 2 de l'Office 2003 per al paquet d'interfície d'idioma
Descripció breu
El Service Pack 2 de l'Office 2003 per al paquet d'interfície d'idioma ofereix les últimes actualitzacions per al paquet d'interfície d'idioma de l'Office 2003 de Microsoft.
Service Pack 3 de l'Office 2003 (SP3) per al paquet d'interfície d'idioma
Descripció breu
El Service Pack 3 de l'Office 2003 per al paquet d'interfície d'idioma n'ofereix les últimes actualitzacions del paquet.
Els has de descarregar-los tots tres i instal·lar-los pel seu ordre, un per un, clicant a l'executable de cada Service Pack.