Hola,
he començat a utilitzar el Thunderbird fa uns dies i hi han dos coses que no em surten i no trobo en l'ajuda:
- instal·lar els diccionaris, li dono a "baixa més diccionaris", selecciono els que m'interessen, però llavors em dona solament la opció "reinicia el firefox", i en el thunderbird segueix tot igual... he buscat entre les opcions del menú eines, i no trobo res que faci referència a importar els diccionaris, que no sé ni tan sols on s'han baixat...! potser sóc una mica maldestre, però us agrairia molt que em poguéssiu tirar un cable!
el que tampoc aconsegueixo és importar la firma... ha de ser una mena de arxiu específica?
moltes gràcies
Les firmes han de ser per exemple en format html, tot i que text tb hauria de funcionar.
Sobre els diccionaris el que has de fer es decarregar l'arxiu del diccionari al teu ordinador (el fitxer *.xpi), llavors des de Thunderbird has d'exportar-ho, amb la opció d'instal·lar...
No et puc donar més pistes que ara mateix no tinc el thunderbird al davant.
Hola Hande,
gràcies per l'ajuda.
La veritat és que, si lo de la forma ha sigut fàcil, el tema dels diccionaris és força enrebassat, ja que els he hagut de descarregar amb l'Explorer perquè el Firefox no s'els quedès no sé a on.
Amb IE he pogut triar a on descarregar els fitxers .xpi, i llavors he pogut instal·lar-los sense problemes.
gràcies