Hola!
em dic Carla, i m'agradaria saber si algú de vosaltres em pot ajudar:
Ja fa temps em vaig descarregar el firefox, i la veritat és que n'estava molt contenta: em funcionava ràpid, bé, i l'organització era molt bona. La qüestió és que quan se m'actualitza automàticament, crec que per instal.lar la versió 2.0 (encara que això últim no ho sé segur), ja no em funciona més. Em surt una pantalla groga amb un requadre blanc que em diu que no es pot realitzar la connexió.
He provat de desinstal.lar-lo i tornar-lo a instal.lar cinquanta mil vegades: al principi em trigava uns quants dies per tornar-se a actualitzar automàticament, avui em trigava hores i l'assumpte ha acabat que ni instal.lant-lo de nou em funciona. No sé que més fer, i tampoc no sé que passa. M'agradaria encara que fos instal.lar la versió antiga i que no se m'actualitzés automàticament, ja que quan ho fa em passa tot el que he explicat.
Ara mateix he tornat a l'explorer, que mai no m'ha agradat. Algú em pot donar alguna idea??
Sento el rotllo! I moltes gràcies per endavant, encara que només sigui per llegir això...
Que vagi tot molt bé!!
Carla
Hola Carla!
Pel que expliques, més que un defecte del programa sembla que és possible que tinguis un tallafocs que bloqueja el programa, ja sigui el de windows o el d'algun antivirus k tinguis instal·lat, ves a INICI->TAULER DE CONTROL -> SEGURETAT-> tallafocs de windows, en aquest punt et sortirà un quadre diàleg des del que pots desactivar el tallafocs o bé afegir firefox a la llista de programes exclosos de programes exclosos de bloqueig (+ recomanable) Fes clic a la pestanya excepcions i si no t'apareix al llistat de programes clica a afegir programes. Igualment, m'estranya que el tallafocs et bloquegi el programa sense avisar, x tant si tens un antivirus comprova k no tingui tmb un tallafocs actiu o si el teu ordinador és part d'una xarxa parla amb l'administrador de la xarxa,
Hola Eze!!
Abans de res: moltíssimes gràcies per la teva resposta. He trigat en respondre perquè he estat uns dies fora.
He provat de fer allò que m'has dit: per una banda, el tallafocs de Windows ja tenia com a acceptat el Firefox, de totes maneres vaig tornar-lo a marcar per si les mosques. D'anitivirus tinc un Norton, que per cert no m'agrada gens, però com que aquest any ja el tinc pagat el canviaré un cop hagi de renovar la quota, però bé, la qüestió és que el Norton també em té acceptat el Firefox. Per tant, allò que em vas comentar està correcte.
Per altra banda, l'ordinador és particular, no forma part de cap xarxa, el que sí que et puc dir és que tot el que tinc (el Windows, l'antivirus i la majoria dels programes) són oficials, no pirates, i no sé si és una estratègia anticompetència, digues-me paranoica, però és que he descobert una altra cosa: he baixat un altre navegador, un tal OPERA (aconsellat per una pàgina d'un grup de música que visito sovint), i el resultat... tatxan!! és el mateix! Em diu que "no es pot connectar amb el servidor".
No sé, estic desorientada, i em veig obligada a utilitzar l'Explorer, que amb tantes ganes engegaria a prendre pel sac...
Alguna altra idea??
Repeteixo: moltes gràcies per la resposta, i si tu o algú altre em pot ajudar, us estaré profundament agraïda!
- Comprova que el Norton no sigui d'una versió d'aquestes amb tallafocs, si fos així s'hauria d'autoritzar el Firefox (o l'Opera) també a aquest tallafocs.
- Mira les dades de connexió de l'Explorer (opciones de internet) i comprova que a Firefox siguin les mateixes (Eines > Opcions > Avançat > Xarxa > Connexió).
-Si per connectar-te empres un router és possible que tengui activat el seu propi tallafocs i t'estigui bloquejant el Firefox...
Hola gent!!
Moltes gràcies per les respostes i l'interès, de cor...
He solucionat el problema del firefox, i crec que us mereixeu saber com, tant per l'atenció com per prevenir-vos per si mai no us passa:
Tot era correcte, no hi havia cap tallafocs ni cap bloqueig sobre el firefox o l'opera... aleshores, què passava??
Tot és relatiu a la vida i una cosa que sembla una putada resulta ser una solució que ni t'imaginaves, i és el que m'ha passat: una tempesta em va fotre enlaire la identificació del meu IP per part de la línia telefònica, i el servei tècnic em va dir que provés de desinstal.lar i tornar a instal.lar l'ADSL... i voilà!! funciona tot, el firefox, l'opera, tot...
Repeteixo: gràcies per les respostes, i espero que si algun dia us hi trobeu la meva experiència us serveixi... Adéu!!!